torjus Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nå har jeg korta inn den bunnpanna, skal sveises i dag men har 2 spm! Åssen skal jeg gjøre det me oljefilter? Åssen skal jeg gjøre det me røret fra sila til olje pumpa? håper på svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hør med Maxis på forumet du, eller bruk søkefunksjonen. TPC har også en del om akkurat ombygging til 5er. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Monterer du T5 i en 240? isåfall er jeg interessert i ALLE opplysninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 bare å montere det, alt står på nett, og litt logisk tenking!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bunnpanna kortes inn 9 cm, det samme gjør du med røret. øvrig bruker du bare oljefilter delene fra 960. Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 ja alt det har vi gjort, men er jo ikke noe tapp til å feste oljefilter!! noen som har noe idè om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja alt det har vi gjort, men er jo ikke noe tapp til å feste oljefilter!! noen som har noe idè om det? Da har du "feil" type bunnpanne,noen finnes nemlig med gjenger i bunnpanna slit at bolten sitter der. Du gjenger enkelt og greit opp hullet i blokka og skrur dit en oljefilterbolt i rett lengde. Regner med du har korta bunnpanna på rett sted? det er et bestemt parti som må fjernes om en skal kunne skru den fast med alle boltene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 bare å montere det, alt står på nett, og litt logisk tenking!!! Burde være lett for deg, med det svaret som du ga meg..hehe, men legg ut bilder da, så oss andre dumminger kan lære litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg