Gjest Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har fått et tilbud om en sånn en, og jeg har testa den i bilen min. Den spilte overaskende bra, bedre dypmass enn min Cadence Ultradrive 12" og den slo presist som faen. Uansett. Fyren som selger den sier den koster 3000 på nett, og han skal ha 1500 for den i kasse. Men jeg finner IKKE NOE om den jævla subben. Jeg har tråla forumet, googla som en idiot og leta på http://www.mds.se , og jeg finner fortsatt ikke noe. Så er det noen som vet noe om denne subben? :o Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Eneste jeg kunne finne under MDS Fanatic http://www.mds.fi/products/speaker_twocolumns.asp?ItemId=23900 Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kanskje det ikke er en Fanatic da, kanskje det er en X-MAX. Eller, faen. Jeg husker ikke. Jeg mener bestemt det var Fanatic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 MDS hadde en firkantet Fanatic-serie, men det begynner vel å bli noen år siden. Kan ikke huske at 10" kostet så mye som 3k.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 JenkaRiPS skrev: MDS hadde en firkantet Fanatic-serie, men det begynner vel å bli noen år siden. Kan ikke huske at 10" kostet så mye som 3k.. tror det er ca 3 år siden... og såvidt jeg husker kostet ikke disse mere enn 1500- kroner ny.... menmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hmm. Har X-Max serien firkantie 10 tommere da? Må nesten finne ut av dette. Fordi jeg akter ikke å gi 1500 for en sub som koster det samme ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg