lulle Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Skal bytte dempere på T/A 80, og er litt i tvil hva som er best til den bilen, noen gode tips? har luftdempere bak som er elendige, forran er det noe jalla greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 De der KYB shocks skal være bra. Er ikke noe ekspert på dette, men iflg folk skal de være veldig dugelige. Skal sjekke om de produserer til 2 gen og. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 oki, sendet mail til han i sverige som hadde panser. men fikk ikke no svar fra han, det var du som tipset meg om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 90/10 forran da? så går det bedre rett fram? =P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Støtdempere blir vel litt etter hva du har tenkt å gjøre med bilen senere, for noen er vanlige HD gassdempere ok, mens andre vil ha fullt ut justerbare dempere. En kompis har en 71 Trans Am med Hotchkis senkefjærer foran (klosser bak, jalla - jeg vet), og KYB dempere rundt om. Denne "humper og duver", og virker generelt ikke som demperne er tilpasset fjærene. Sammen med Hotchkis fjærer ville jeg heller hatt noen Bilstein dempere, eller andre mer påkostede merker, eller Hotchkis' egne spesialtunede Bilsteindempere. QA1 justerbare kan være aktuelle, de er billige til å være justerbare, men har hørt om kvalitetsproblemer etter at de ble kjøpt opp og bytta navn (Het HAL før). Jeg har ingen praktisk erfaring med dem selv. Justerbare KONI er vel tilgjengelige for disse bilene? (Stötdemper verkstäden i Sverige ?) Er du laget av penger, kan et sett fulljusterbare fra f.eks Penske være topp, men er trolig overkill av dimensjoner for en gatebil. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 oki, sendet mail til han i sverige som hadde panser. men fikk ikke no svar fra han, det var du som tipset meg om det. Har også sendt mail til han nå. hmm... Får nesten bare vente på svar Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg ville ha kjøpt Koni dempere. Etter å prøvd en del foskjellige dempere på Darten monterte jeg Koni dempere på på den for ca 15 år siden. Bilen ble svært mye berdre å kjøre, og demperene er fremdeles like fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Koni Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Du får vel gjerne det du betaler for. Har ikke hørt så veldig mye positivt om Kyb. De er jo vel rimlige også. Gå for Hotckis sine HPS1000 (bilstein) gassdempere, eller koni classic oljedempere (justerbare). Koniene vil vere litt mer stive og støle når de ikke skal vere det. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har også sendt mail til han nå. hmm... Får nesten bare vente på svar fikk svar i ettermidag fra svensken vår, frakten viste han ikke hva ble. men den blir vell dyrt, så får heller se meg om hær i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ok. Den er grei! Skal fortsette å holde ørene oppe etter deler til deg! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg ville ha kjøpt Koni dempere.Etter å prøvd en del foskjellige dempere på Darten monterte jeg Koni dempere på på den for ca 15 år siden. Bilen ble svært mye berdre å kjøre, og demperene er fremdeles like fine. tror jeg går for koni, har snakket men en kar i etterkant av tråden. han har byttet til koni rundt om på trans am"en, og det gjorde susen det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Siden vi først er inne på temaet: Er det noen som kan anbefale gode Dempere til 3 gen? Er de noe særlig annerledes enn de Lulle må ha? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ok. Den er grei! Skal fortsette å holde ørene oppe etter deler til deg! Takker for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg