Smygen Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei Har en veldi irriterende fusking i motoren til tider, speislt når den er kald, vil ikke gå skikkeli på tomgang osv. er ikke hele tiden den er tilstede men er ganske så ofte at det kommer et hopp og to, hender ofte når jeg klamper pedalen. Noen som har noe forslag til hva dette kan være?? Er en golf 3 1.8 gasser motor 93mob takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 du har en mus i forgasseren din, hehe, neida..kan være en jordfeil, eller kanskje noe gæli med tenninga Jeg hadde prøvd å bytte tennpluggene og coilen og tennpluggsledningene. Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smygen Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 pluggene såg fine ut, men skader jo ikke å kjøpe nye. får bytte ut coil og ledninger og med det samme. Var en som snakket om noe elektronik i forbindelse med forgasseren som også kunne renses, men vet ikke helt hvor jeg skal lete. off bare det ikke er jord feil, sikkert kjekt å finne fram til :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg