Pålarn Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dette er jo ett KNALLTILBUD for de som bor inærheten av Oslo da!! Audio-art tjener vel egentlig på det, iogmed at mange kommer til å kjøpe derfra, samt kundene får ett knalltilbud ved å stå der å montere osv. :prayRespekt til Audio-art:pray Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Pålarn skrev: Dette er jo ett KNALLTILBUD for de som bor inærheten av Oslo da!!Audio-art tjener vel egentlig på det, iogmed at mange kommer til å kjøpe derfra, samt kundene får ett knalltilbud ved å stå der å montere osv. :prayRespekt til Audio-art:pray Jeg vet av erfaring at å montere høytaler, dra kabler osv. i 0 grader og slaps ikke er no serlig artig i det hele tatt. Som jeg skrev er dette en tanke jeg "leker" litt med, og trenger å få på plass noen praktiske ting først. Hvis dette blir noe av, noe som jeg nå føler meg ganske sikker på, vil det selvsagt bli hvise retningslinjer de som skal drive her må forholde seg til. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Trenger du hjelp til noe så er det bare å sende en mail. Kan sikkert hjelpe til med praktiske ting for å få noe sånt opp å gå. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 GalantV6 skrev: Trenger du hjelp til noe så er det bare å sende en mail.Kan sikkert hjelpe til med praktiske ting for å få noe sånt opp å gå. Mvh Tore Takker for at du ønsker å hjelpe til, men det er desverre noe som jeg selv må ordne. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 RuZleBiFf skrev: Da kjører vi kolonne! ;D Den er jeg med på Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Glimmers tilbud! :D Fint noen sjeler har sansen for initiativ :) edit: skriveleif Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray :pray Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Får bare håpe at dette tilbudet er her til våren og, når jeg skal ha litt lyd i T/A'n... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Mr.TransAm skrev: Får bare håpe at dette tilbudet er her til våren og, når jeg skal ha litt lyd i T/A'n...Det håper jeg også. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det hadde vært et knallbra tilbud, kan fort bli kaldt å stå i en uisolert garasje i de kommende månedene gitt... ;) Edit; Du skal heller ikke se bort i fra at du fort kan selge en god del rekvisita fra installbay på en slik kveld, jævla greit å kjøpe en ekstra kabelgjenomføring om dette er tilgjengelig direkte over disk der man er, samt ekstra dempematter, strips, osv osv osv osv... :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålarn Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 El-LoCo skrev: Det hadde vært et knallbra tilbud, kan fort bli kaldt å stå i en uisolert garasje i de kommende månedene gitt... ;) Edit; Du skal heller ikke se bort i fra at du fort kan selge en god del rekvisita fra installbay på en slik kveld, jævla greit å kjøpe en ekstra kabelgjenomføring om dette er tilgjengelig direkte over disk der man er, samt ekstra dempematter, strips, osv osv osv osv... :) Helt enig i alt der! Audio-art FORTJENER å få litt ekstra for at de stiller opp med ett slik tilbud :pray De fleste vil jo selvfølgelig handle rett over kasse på de kveldene dere er der! ALLE trenger somregel noe småting, som dempematter og slik ja :D Hadde jeg bare bodd nærme Oslo:\ Siter Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Og kke for å glemme samholdet. Hvor mange her er det ikke som synes det er kjedlig og ikke minst vanskelig å stå ute i garasjen alene på kveldstid å bannes. Mye bedre å hjelpe hverandre, og få tips av noen som har peiling. Om dette blir gjennomført skal dere ikke se bort fra at jeg tar med meg kjerra å kommer bort. super ide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei Ketil. På hvilket tidspunkt hadde du tenkt å starte dette her. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Mr Golf 4 skrev: Hei Ketil.På hvilket tidspunkt hadde du tenkt å starte dette her. Per.... Som jeg har skrevet før, så må jeg få visse ting på plass først. Blir nok ikke aktuelt før om ca en mnd. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvorfor finnes det ikke personer som deg i Trøndelag...... Utrolig bra tilltak og i det hele tatt å lufte denne tanken. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg