Gå til innhold

"Gjør det selv-kveld"

Ranger emnet


Audio-art

Anbefalte innlegg

Er det utlån av verktøy og sånt og eller? Jeg kunne gjerne lånt litt bedre freseverktøy osv til baffler og sånt. Har liksom ikke plass, utstyr eller kapasitet til å gjøre dette skikkelig her hjemme. Har begynt og tenke litt på hvordan bagasjerommet skal se ut...Kunne trengt litt hjelp til dette også. Nok en gang, flott tiltak dette!

Jeg vil gi en fullstendig info når det setter i gang, men det er tenkt at det skal være bilstereo-montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bumber en super idè jeg! Håper dette blir noe av, da jeg har en rekke ting jeg skulle ha gjort inne på ett tørt verksted-lokale. Kunne og trengt folk med litt kompetanse på innstilling, plassering og installering. Hadde fint kunnet betalt noen småkroner hver kveld for å få stått inne i vinterkulda sammen med andre entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumber en super idè jeg! Håper dette blir noe av, da jeg har en rekke ting jeg skulle ha gjort inne på ett tørt verksted-lokale. Kunne og trengt folk med litt kompetanse på innstilling, plassering og installering. Hadde fint kunnet betalt noen småkroner hver kveld for å få stått inne i vinterkulda sammen med andre entusiaster.

Det blir nok noe av dette, Må bare gjøre unna div. først. Antar at det starter opp torsdag 30 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med att det blir hver Torsdag fremover Ketil.Fra kl ????

Per....

Om det blir hver torsdag, er litt usikkert, men så ofte at det lar seg gjøre. Så lenge at jeg ikke er på noen reise forbindelse med EMMA, at det ikke er noen messe jeg er med på, og at det er vanlig arbeidsdag fredagen etter, så må det vel bli noe. Det blir fra kl 16.00-22.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Om det blir hver torsdag, er litt usikkert, men så ofte at det lar seg gjøre. Så lenge at jeg ikke er på noen reise forbindelse med EMMA, at det ikke er noen messe jeg er med på, og at det er vanlig arbeidsdag fredagen etter, så må det vel bli noe. Det blir fra kl 16.00-22.00

Da er det bestemt. Torsdag 30 Nov. starter vi opp med "gjør det selv" kveld.

Vi stiller vårt monteringsverksted til disposisjon til dere som vil komme inn i varmen å skru bilstereo. Verktøy er det best at dere tar med selv. Våre kunder vil få fortrinnsrett, og det er plass til 4 biler pr. kveld. Til nå er 1 stk "påmeldt" til den 30. nov.

Send mail til ketil@audio-art hvilken dato som er ønskelig. Den 21. og 28. des. blir det desverre ikke åpent hus, p.g.a. Jul, men vi kjører i gang igjen på nyåret. Håper at dette faller i smak for dere i Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kl? jeg har avlyst alle møtene etter kl 5 den 30 og er klar som ett egg :D

 

mailen jeg skulle sende har jeg glemt, men sitter å skriver liste med stuff jeg trenger nu.

Tidspunktet er 16.00-22.00, bare send mailen asap, så jeg kan få bestilt det jeg ikke har. Dette gjelder også andre som ev. kommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår