Gå til innhold

"Gjør det selv-kveld"

Ranger emnet

Audio-art

Anbefalte innlegg

Ja, er det ikke typisk? He he. Sitter på jobb enda så kunne ikke komme dessverre, men uansett skulle jeg ikke bygge

Kan vel ikke no for at jeg må på reisejobb å jobbe overtid vel?? skyt sjefen min ikke meg ! Men kommer i mårra da for å se om ikke jeg får kjitta inn ett peerless frontsett i bilen.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Om det blir hver torsdag, er litt usikkert, men så ofte at det lar seg gjøre. Så lenge at jeg ikke er på noen reise forbindelse med EMMA, at det ikke er noen messe jeg er med på, og at det er vanlig arbeidsdag fredagen etter, så må det vel bli noe. Det blir fra kl 16.00-22.00

Det er vel kanskje på tide å bumpe denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Hva med de paranoide som ikke vil at andre skal se at du har noe stereo i bilen i frykt for å bli ribba?

Hvis du har så gromt utstyr i bilen din at andre som driver og er virkelig interessert kan drive seg selv så langt som til å bryte seg inn i bilen din og stjele utstyret, så ville jeg om jeg var det i første omgang skaffet meg alarm og låst billen inne i et bankhvelv om natten for at ingen skulle komme inn. :P

Tror ikke det er så stor fare for det der akkurat, men hvis du skriver i bakruta på bilen din hva du har i den så er nok sjansen større ja :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Ja det lurer jeg og på!

Jeg kunne tenke meg å gå på en slik kveld som en liten researchtur for en teoretisker som meg. Se hva folk får til å virke. Kanskje svare på et par nerdespørsmål hvis noen kom på noe.

Jeg drar IKKE med meg skammens Primera dit.....1,8L.....

Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider