Gå til innhold

phoenix gold forsterker virker som han ikke får strøm

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

trenger hjelp her har en fhønix gold forsterker som kutter kutter sikringa ... har tatt ut krets korte da jeg tengte det kansje hva noen kretser som kortslutta men er ikke noen kretser som er ødelagte :(

noen her som kan tenke seg hva det er som er feil

dette hva problem før,nå så har jeg hatt ut krets plata ikke no hva brent men hva no spon der,rensa den satt sammen ,sikringa fyker ikke mer juhuuu

men,virker som den ikke funker for det :( noe peil ?

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har den tråden noe å si,jeg har skrevet i topic hva det gjeller mmmm

men kan forklare litt til:

kompis av meg lånte denna forsterkern,han brukte den på noen JBL 2X12" leeeenge, men så fikk han vann i bilen ell no så han trudde det hadde blitt fukt i forsterkern etter denna episoden fikk jeg den igjen, å siden har den ligget inne i skapet til guttungen,testa den for litt siden gikk bare sikringa,tok ut krets korte i dag tengte kansje det hva brudd noe sted men det hva det ikke som jeg så...da kommer spørsmålet mitt igjen, hva kan det være å er det noe å reparer så fall

det er en Phoenix Gold XS 2300

PS:har satt sammen mye anlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger hjelp her har en fhønix gold forsterker som kutter kutter sikringa ... har tatt ut krets korte da jeg tengte det kansje hva noen kretser som kortslutta men er ikke noen kretser som er ødelagte :(

noen her som kan tenke seg hva det er som er feil

dette hva problem før,nå så har jeg hatt ut krets plata ikke no hva brent men hva no spon der,rensa den satt sammen ,sikringa fyker ikke mer juhuuu

men,virker som den ikke funker for det :( noe peil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider