DaButcher Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 B19 er tingen, så å si umulig å rase den så :) Ja, det er faktisk sant!! Den b19a som var i min ble dradd til 7000rpm hver dag.. En dag hadde jeg ikke satt peilepinnen skikkelig nedi og mitt olje varsellys var i ustand.. hørte noe jævlig til kakling.. stoppet på benseren og motoren var riiimelig tom for olje da, hehehe... Fyllte opp olje og lyden forsvant.. Motoren gikk like bra (dårlig) som før... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Den er rett å slett genial, så lenge den får olje så stopper den ikke Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg