Gå til innhold

Bakhjulstrekk av quattro

Ranger emnet

Vebba

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Men da har jeg misforstått hele greia en bra smule.... Ikke rart jeg ikke har fått den ut noe spesielt da gitt. Syns den ligna litt for mye på toyotaen jeg bruker å herje rundt med ja... Har vært mang en tur ute med den og, så jeg vet det der med å gi full gass, så kommer den seg inn igjen. Skal prøve meg en runde med midtsperra inne en dag, så får vi se hvordan det blir ;)

1987 Ford Scorpio 2,9i GL

1983 Ford Granada 2,8 GL

En god sladd forlenger livet!

Volvo har TIC, Ford har TIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er til for å læres. Skal finne meg en fin plass og lære meg 4x4/quattro på også. Føler jeg har teknikken for rwd og fwd inne nå hvertfall, så vi får se om det blir noen heftige 4x4-sladder til vintern. Litt synd med at det stopper i motor ja, men en plass må en starte.

1983 Ford Granada 2,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akser og akser hele tiden med granadaen på vinterstid også. Starter i 2. og kjører ut både det og 3.gir før jeg gir meg. Da blir det fort 100-120 EKTE km/t side til side ;) Får se om jeg får til like mye med quattroen også...

1983 Ford Granada 2,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat.... Vi får se til vintern, kanskje jeg konverterer til rwd igjen. Men takk for tips, får se hvordan det blir å sladde nå som jeg kobler inn midtdiff-sperra ;)

1983 Ford Granada 2,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke sammenligne quattro og rwd...

Men det med at du ikke kan kjøre over 40km/t tror jeg bare er på nyere...Det finner du jo ut av bare å skru den på på å kjøre det så ser du o mden går av..Uansett så er det bare en ledning underbaksetet ellerno..Har vært tatt opp før..

Og hvis du ikke klarer å ha moro med quattro'n i vinter. Så må du bare selge den. Det der er dritt moro..... Kjør på med begge sperrene og gi gass til du ikke tørr mer..

Men ikke kjør med dem på på vanlig asfalt...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider