Gå til innhold

Ombygging til quattro

Ranger emnet


spazz

Anbefalte innlegg

Som topic sier, vurderer jeg sjansen til å bygge om til quattro.

Jeg har en A6 2.5 tdi 1995 mod som jeg har lyst å bygge om til quattro. Det jeg lurer på er om dette i det hele tatt er mulig, da jeg har hørt snakk om at karosseriet er forskjellig?

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEM DET!

Billigere å kjøpe quattro. Dessuten er det det dummeste forslaget jeg har hørt i dag

 

Hva er vitsen med å svare sånn som det der? Jeg spurte om hvordan sjansen var, og har fått svar på at det er vanskelig pga. tunellen. Trenger ikke at du stempler det som det dummeste forslaget du har hørt i dag. Det var ikke et forslag, det var et spm. Ta deg en lykkepille, og drit i å svar sånn på mine poster.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt oppheng bak er annerledes, samt du må ha en tunnel for mellomakslig.. annen girkasse osv osv.. så ville rådet deg til å kjøpe deg en quattro.. :) mer jobb en det smaker.. når de finnes ferdig liksom ;)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt oppheng bak er annerledes, samt du må ha en tunnel for mellomakslig.. annen girkasse osv osv.. så ville rådet deg til å kjøpe deg en quattro.. :) mer jobb en det smaker.. når de finnes ferdig liksom ;)

 

Ok, takker for bra svar :) Grunnen til at jeg vurderte å bygge om var at jeg fikk tilbud om en komplett bil med motor og gir samt quattro billig. Eneste er at den ikke er betalt engangsavgift på, så det koster endel å få skilt på den, iallefall når jeg sitter med en a6 allerede.

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår