Gå til innhold

Volvo V40 2000mod

Ranger emnet

Paramedic06

Anbefalte innlegg

Her inne kommer nok samtlige til å anbefale deg å kjøpe en V40 eller S40 :D

Hvor mye skal dem ha for den bilen, og er det noe ekstrautstyr med den?

Ville nok sett på etter en V40 med større motor enn det der. Tror den kan bli veldig treg og kjedelig i lengda.

Men ja, V40 er absolutt å anbefale! En av de fineste stasjonsvognene synes nu jeg, også får du svensk kvalitet og sikkerhet i tillegg. I 2000 forbedret de sikkerheten på x40 betraktelig, så det er absolutt lurt å kjøpe en x40 som er 2000+.

Gubbebil med popstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma hva du kjøper bare det er volvo!:D

Kjøp deg x40 serie, men 1,6 kan kanskje bli litt lite i lengden. Det kommer jo forsåvidt ann på hvordan du skal kjøre:P. Beste argumenter for og kjøpe er vel kanskje sikkerheten i Volvo generelt men også driftsikkerheten, har ikke no problemer med min bortsett fra at jeg bulka litt i helga, men det var min skyld:D! Så er jeg overaska over hvor gode kjøreegenskaper og komfort det er i forhold til prisklasse, jeg mener det matcher med langt dyrere biler!

Har du sett hvor fete x40 serien blir med styling? Se feks på V40'n (Rulle) til "Anders" her på forumet så skjønner du hva jeg mener;)

Hva skal du eventuelt gi for den, utstyr, og er service'r fulgt?

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hei,

Jeg vurderer å kjøpe meg en volvo v40 1,6 2000mod, gått ca 100000.

Er dette en anbefalt bil å kjøpe? noe spesielt med disse bilene?

Jeg har veldig liten peiling på biler så håper jeg kan få noen gode råd.

Takk på forhånd

Anbefales med minst 1.8 ja..

Og ang. wicken's utsagn om Svensk kvalitet; hvor svensk er min belgisk bygde V40 egentlig? =Þ Men sikker er den, og gode bil får du med på kjøpet.

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ang. wicken's utsagn om Svensk kvalitet; hvor svensk er min belgisk bygde V40 egentlig? =Þ Men sikker er den, og gode bil får du med på kjøpet.

Nok en gang.. Er klimaet i BeNeLux-landene dårlig for bilproduksjon!?

Må bilen skrues sammen i Sverige for at det skal være Svensk kvalitet?

Jeg bare spør..

Gubbebil med popstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
1.6 motoren er veldig slapp, 1.8 litt bedre men ikke noen racer det heller akkurat.har du råd kjøp en turbo eller T4, evnt TDi..

Da koster det fort deretter og! 1.8 holder til vanlig kjøring, men 2.0/2.0T hadde ikke vært å forrakte. T4 igjen koster skjorta.

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider