Gå til innhold

Innbrudd i bilen min! Drammen og omegn.

Ranger emnet

Kane

Anbefalte innlegg

Har nå hatt to innbrudd i bilen på to uker. Første gangen tok dem alt verktøyet, remoten til CD-spillern og laderen til telefonen. Ikke noe stort tap ettersom jeg har mere verktøy og laderen kosta 200 kroner.

Nå i perioden 28. september-2. oktober fikk jeg ett innbrudd til. Denne gangen stakk de av med en CD/MP3 spiller av merke/type JVC G801 (Uten front, den hadde jeg inne) og en basskasse med en 12" GAS Dobbelspole og en GAS 5 kanal forsterker skrudd fast oppå. Kassa er kledd i grått tøy.

Sakene ble tatt fra en Volvo 740 i Øvre Eikervei.

Hvis noen kommer over disse folkene si fra til Politiet OG meg via e-mail: ghlaup@hotmail.com

Skal selvsagt få til en finnerlønn til de som kommer med info som tar disse krypene, og enda mer hvis jeg får fingrene til persone(ne) som står bak det tilsendt i en eske.

Bilen hadde ikke brann/tyveri forsikring fordi selskapet mitt rett og slett nekta å gi meg det uansett pris.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ville ikke forsikringsselskapet forsikre bilen mot tyveri?

Kan være fordi det er en 20 år gammel Volvo og delkasko også inkluderer brannforsikring. Det i tillegg til at jeg bor i en større by og har en gammel bil som strengt tatt hvem som helst kan komme seg inn i uansett hvor mye jeg låser den.

Har ingen bilder av sakene, var ikke noe proff installering bare grei lyd i en matpakketransport type bil. Som sagt grå kasse, både sub og forsterker va av merket GAS. Bassen har grå kon med svart senter der det står GAS, chassiet (Hvis det er ute av kassa) er krommet og det er som sagt en dobbelspole sub, noe dem solgte veldig få av såvidt jeg skjønte da jeg kjøpte den.

Forsterkeren har svarte kjøleribber på sidene, krommet senter der navnet GAS står på en svart plastikkbit. Området rundt navnet har også blått lys når den er på. CD-spilleren er det vel ikke så mye å si om annet det som er sagt. Fronten har jeg liggende i hylla mi inne her, men tjuvraddene har fjernkontrollen og selve spilleren. Er også en MP3 CD i den med ekstremt variert musikk på, bare den er grei å kjenne igjen...

Kommer til å kikke innom her, men hvis du kommer over eller hører om noe, vær snill å kontakt meg via MSN på samme adresse som mailen eller en god gammel e-mail.

Kan også nås på tlf: 938 51 247

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Kan være fordi det er en 20 år gammel Volvo og delkasko også inkluderer brannforsikring. Det i tillegg til at jeg bor i en større by og har en gammel bil som strengt tatt hvem som helst kan komme seg inn i uansett hvor mye jeg låser den.

Har ingen bilder av sakene, var ikke noe proff installering bare grei lyd i en matpakketransport type bil. Som sagt grå kasse, både sub og forsterker va av merket GAS. Bassen har grå kon med svart senter der det står GAS, chassiet (Hvis det er ute av kassa) er krommet og det er som sagt en dobbelspole sub, noe dem solgte veldig få av såvidt jeg skjønte da jeg kjøpte den.

Forsterkeren har svarte kjøleribber på sidene, krommet senter der navnet GAS står på en svart plastikkbit. Området rundt navnet har også blått lys når den er på. CD-spilleren er det vel ikke så mye å si om annet det som er sagt. Fronten har jeg liggende i hylla mi inne her, men tjuvraddene har fjernkontrollen og selve spilleren. Er også en MP3 CD i den med ekstremt variert musikk på, bare den er grei å kjenne igjen...

Kommer til å kikke innom her, men hvis du kommer over eller hører om noe, vær snill å kontakt meg via MSN på samme adresse som mailen eller en god gammel e-mail.

Kan også nås på tlf: 938 51 247

synd å høre.. jeg veit om et "større" narko-reir like borti gata for deg, tvers over rsa faktisk.. ta å kikk litt der også men jeg skal selvsagt se etter det, er veldig mye om kveldene så kan spre ordet blandt drammens rånerne også ;) lykke til i leitingen da, håper du får det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider