candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by sheriff Og han betalt hvor mye for x antall vinduer? tror det ble 750 per stykk. De tok jo ut vinduene og hele pakka, og kanskje det er litt innvikkla på "lastebilen" hans. Eller kanskje det var 750 det egentlig var. Husker ikke helt, det er vell bare å ringe og spørre, men han kjøpte jo sånn safty greie som gjør at det ikke er så lett å knuse ruta da.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Ok, tenker jeg prøver å gjøre dette selv jeg. Noen som veit åssen jeg får ut det lille vindu på bakdøra på en golf3 5dørs? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by sheriff 3m? hva vil det si? Hvor svart er den? Jeg vil bare ha sånn att det er litt sota. Ikke svart sota, men bare bare sånn att det blir mørkere vinduer 3M er et veldig bra merke.. Leverer alt innen sånt.. Soting til lim :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 hey jens! Er det mulig og få tak i filmlars vis jeg skulle fått sota rutene på bilen? hvor i oslo holder han til? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Skal sotefilmen på innsiden eller utsiden?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 helst på begge sider :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 innsiden er nok best ja.. ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Noen som veit åssen jeg får ut det lille vinduet på bakdøra på en 5dørs golf? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Grunnen til at det er dyrt å få det gjort av proffesjonelle er at dem bruker en helt annen film... En jeg vet om var en plass å fikk brent rutene eller ett eller annet.. han har fått godkjent i vognkortet både framme og bak. eneste du greier å se gjennom fra utsiden er frontruten... Onkel har klaget men de kan ikke so noe pga at hen har det i vognkortet.. Sotingen hans er svindyr. og går ikke an å fjerne igjen Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 seriøst?..... hakke planer om å LAKKERE vinduer?..... greit å ha lite talent og ike klare å legge film på vinduer selv..... men å vurdere spray? daamn boy! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 til deg freeman, kan du skaffe navnet til det firmaet som gjorde det ? Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Jeg er også svært interessert i å få tak i det firmaet! Klarer du finne utav hva firmaet het freeman? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 HEEYY HOOO HEEYYY HOOOO La på film på ene side vindu idag, gikk dritt. Sto inne og skjærte til fint og spraya ned med vann å greier, Gikk ut, kom ett enormt vindkast og krølla filmen 100000 steder.. Fikk det fra hverandre igjen og la på for å prøve. Gikk fint unntatt alle striper som kom. Prøvde på nytt, denne gang var det vindstille. Alt gikk fint. Veldig bra, men så selvfølgelig så kleba filmen seg litte grann så ble en sånn strek. Alt var perfekt unntatt den streken. Da blei jeg forbanna og skulle ha ut vinduet. Funka dårlig detta og siden jeg ikke visste hvordan jeg fikk bort den stolpen. Dro i den, den bøyde seg og det var det. Vinduet gikk ikke opp pga jeg bøyde stanga, og fikk ikke vinduet ut. Sto fler timer å kødda med driten. Når jeg fikk det sammen igjen, Var det halv mørkt så droppa å byne på filmen. Skal ta dette imorra på alle rutene. Da får jeg hjelp av min far. Da blir det bra. Skal også stå i en garasje, så blir litt bedre. Men det var bra gjort syns jeg til en som aldri har rørt sote film. Og den bak ruta, vil jeg ikke byne å prate om en gang. rett og slett ett helvete å få til. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by sheriff HEEYY HOOO HEEYYY HOOOO La på film på ene side vindu idag, gikk dritt. Sto inne og skjærte til fint og spraya ned med vann å greier, Gikk ut, kom ett enormt vindkast og krølla filmen 100000 steder.. Fikk det fra hverandre igjen og la på for å prøve. Gikk fint unntatt alle striper som kom. Prøvde på nytt, denne gang var det vindstille. Alt gikk fint. Veldig bra, men så selvfølgelig så kleba filmen seg litte grann så ble en sånn strek. Alt var perfekt unntatt den streken. Da blei jeg forbanna og skulle ha ut vinduet. Funka dårlig detta og siden jeg ikke visste hvordan jeg fikk bort den stolpen. Dro i den, den bøyde seg og det var det. Vinduet gikk ikke opp pga jeg bøyde stanga, og fikk ikke vinduet ut. Sto fler timer å kødda med driten. Når jeg fikk det sammen igjen, Var det halv mørkt så droppa å byne på filmen. Skal ta dette imorra på alle rutene. Da får jeg hjelp av min far. Da blir det bra. Skal også stå i en garasje, så blir litt bedre. Men det var bra gjort syns jeg til en som aldri har rørt sote film. Og den bak ruta, vil jeg ikke byne å prate om en gang. rett og slett ett helvete å få til. Det er derfor man har folk som tar jobben for deg;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by sheriff Og den bak ruta, vil jeg ikke byne å prate om en gang. rett og slett ett helvete å få til. Hva slags bil er det snakk om? Du bør kanskje vurdere å bare kjøpe et slikt "rullegardin" og feste i bakruten.. Har hørt at det skal være rimelig vanskelig å få bra :( Jeg har ihvertfall aldri sett noen bra bakrutesotinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg