Gå til innhold

Blå/Lilla Volkswagen Passat 35i GT Stjålet i Oslo 2.okt 06 RegNr: BN 42971

Ranger emnet

tazie

Anbefalte innlegg

Bilen min, en blå\lilla (se bilde) Volkswagen Passat 35i GT ble stjålet natt til mandag, eller mandags formidag, på Kringsjå idrettsskole, kringsjå i oslo! Registreringsnummer BN 42971. Den er lett og kjenne igjen da jeg har lakkert "Passat GT" emblemet bak på bilen i sort og rødt! (se bilde) Takker for all hjelp da jeg har en del bilstereo\gps osv i bilen...

BILDER:

passat1.jpg

passat2.jpg

passat3.jpg

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er forresten også ganske lav.. nylig senka, er vel 60/40.. Er også et splitter nytt simons effektanlegg på den, to kromme enderør bak.. splitter ny katalysator var det også... kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at anlegget som stod i var av typen;

1stk dynabel BF 1702 forsterker

1stk SAGA USC9980

1stk dynabel BF9410 bass, i en ganske liten lukket kasse kledd i grått filt.

1stk pioneer deh-p70bt cdspiller (har fronten i behold, da jeg tok med denne inn i tilfelle inbrudd.... :P)

GPS`en var av typen GARMIN c320 eller c330, husker ikke hvilket, men de er mer eller mindre like, for de har samme brukerveiledning.

Flott hvis noen gir en lyd fra seg om de blir tilbudt noe av dette utstyret i nær fremtid.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at anlegget som stod i var av typen;

1stk dynabel BF 1702 forsterker

1stk SAGA USC9980

1stk dynabel BF9410 bass, i en ganske liten lukket kasse kledd i grått filt.

1stk pioneer deh-p70bt cdspiller (har fronten i behold, da jeg tok med denne inn i tilfelle inbrudd.... :P)

GPS`en var av typen GARMIN c320 eller c330, husker ikke hvilket, men de er mer eller mindre like, for de har samme brukerveiledning.

Flott hvis noen gir en lyd fra seg om de blir tilbudt noe av dette utstyret i nær fremtid.

Takk :)

Du glemte vel fort å nevne:

1stk Peerless Resolution 6" komponentsett

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kan jo informere om at b ilen er funnet, i lillistrøm. motorrommet var helt tømt, det meste av interiør, inkl. setene, var borte, alle hjula var tatt av, og dørene... ikke så mye igjen med andre ord.. UTEN alt av ekstra-utstyr, får jeg igjen 18000 pluss omregistrering fra forsikringa :) Det er forsåvidt greit.. hva jeg får for ekstrautstyret, skal regnes på iløpet av uka av forsikringa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble nok egentlig funnet i Fetsund. Jeg og vw-vegard på forumet her som ringte politiet om bilen. Ligger en tråd om det her. Jeg var litt lite observang, og trudde ikke det var denne bilen, men din beskrivelse av funnet stemmer perfekt.

Bilen sto på paller inne på ett industriområde..

Mvh Joachim

Ah.. okei.. jeg har ikke fått noe beskjed av politiet enda da.. jeg ringte og spurte foriskringsselskapet åssen det gikk med saken, og da fikk jeg beskjed av en takstmann at bilen ble funnet for 1.5 uke siden.. stemmer sikkert at den ble funnet i fetsund, står vaffal på nilsens bilberging i lillestrøm. savner bilen min jeg.. hadde jeg fått tak på dem asså.....

takk for innsatsen vaffal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider