le0n Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dama hadde tatt bilde av denne i Praha, og den var tydligvis en skiklig bruksbil... Inni lå det strødd med klær og tomflasker, bilen var ustelt... Men mest av alt reagerte jeg på at bilen har jo rygget opp en trapp.. Herregud, du må jo ikke rygge opp ei trapp med ferrari:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dama hadde tatt bilde av denne i Praha, og den var tydligvis en skiklig bruksbil... Inni lå det strødd med klær og tomflasker, bilen var ustelt...Men mest av alt reagerte jeg på at bilen har jo rygget opp en trapp.. Herregud, du må jo ikke rygge opp ei trapp med ferrari:D ] Det lukter kjærring bak rattet....!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dama hadde tatt bilde av denne i Praha, og den var tydligvis en skiklig bruksbil... Inni lå det strødd med klær og tomflasker, bilen var ustelt...Men mest av alt reagerte jeg på at bilen har jo rygget opp en trapp.. Herregud, du må jo ikke rygge opp ei trapp med ferrari:D ] Det lukter kjærring bak rattet....!!! :D Eller en kar med alt for myyye penger:) Meget pen F430 det der forresten:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Praha jah, lukter en smålig Mafioso og da :) hehe, var i Sunny Beach ifjor sommer og i sommer, og da gikk det en der og begge årene. Nydelig bil, denne var tydelig i godt bruk, skitten og god. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånern Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Når du har så mye spenn at du kan behandle Ferrarien som en traktor burde man seriøst drive med litt veldedighet ;) Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg