daniel21 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Siden nå mc sesongen nærmer seg slutten :( så tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli kvitt en skinndress som jeg har hatt liggende i hele sommer. Den er helt ny, brukt kun 1 gang. Det er en Rev'it 2delt skinndress med fargene svart, grønn, hvit, og litt sølv. Str 50 Nypris på denna dressen er 8.000.- men selges billig pga at den ikke blir brukt. Så hvis noen er interresert i en ålreit dress så gi et bud. Bilde av dressen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 * ** *** **** ***** ****** ******* ******** *** *** *** *** *** *** *** *** *** Ingen som er interresert?? 2000-. for en helt ny dress, det er 1/4 pris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Gir deg 200,- for den. Det er feil farger. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg