staff Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvor mange forumbrukere trenger man for å skifte en lyspære? 1 til og skifte lyspæra og lage en topic om at den er skiftet. 12 stykker som forteller om egne erfaringer med skifting av lyspærer og hvordan den som starta topicen kunne skifta lyspæra på en annen måte. 7 til og fortelle at det kan være farlig og skifte lyspærer! 3 personer som hakker på grammatikken i topicen. 5 til å klage på grammatikk pirkerne. 6 som retter på staveleser/flames. 6 som krangler om det er lyspære eller lys pære. også 6 til som beskylder de 6 forrige for å være pedantiske. 8 bedrevitere som påstår at _de_ jobber med dette, og at "lys pære" er helt rett. 14 som protesterer på at denne topicen hører hjemme i "elektrisk" forumet. 30 som forsvarer at topicen ligger i "generelt" fordi alle bruker lyspærer og har en interesse av denne topicen. 15 som diskuterer hvilken metode for og skifte lyspærer er best, hvor man får kjøpt dem og hvilket merke som er best til hva. 8 som poster linker til plasser man kan se eksempler på forskjellige lyspærer. 4 som forteller at de forrige linkene var feil, og poster rette linker. 3 stykker som har funnet bilder av halvnakne deilige damer når de googlet etter "light" på google image search, poster bildet og forklarer at dette er dama deres, og at det er hun som skifter lyspærene som regel. 10 som quoter alt som er postet til nå, inkludert signaturer, og slenger på en "me2". 12 stk som forteller at de er så lei av disse dritt topicene at de nå forlater forumet! 14 som quoter alle "me2" postene og slenger på en "me3". 4 som mener vi bør lage en egen lyspære FAQ. 25 som lurer på hva "FAQ" er. 12 som sier "er vel ikke så lenge siden vi hadde en slik topic her?". 13 som irriterer seg over resten for og ikke bruke google før dem poster i forumet. 1 forum troll som svarer på første posten 6 måneder etter topicen ble laget, og så starter alt på nytt igjen... Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 :repost: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin den der, kjenner meg ikke igjen jeg, men ser igjen mye som jeg har sett her inne;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 :roll: :roll: hysterisk :D Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mangler en. 1 som klarer å flette inn en kommentar om hvor raskt han kjørte forbi tre vogntog på E6. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hehehehe fresk du azz den der va faktisk helt genial:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 repost nr. 17 i år. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mangler en. 1 som klarer å flette inn en kommentar om hvor raskt han kjørte forbi tre vogntog på E6. Stakkar gutt, ja han ber om det, men: I pitty the fool :) Slik nå som det er sagt... :roll: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fin den der, kjenner meg ikke igjen jeg, men ser igjen mye som jeg har sett her inne;) me2 Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Sitat:Opprinnelig skrevet av Tsbusa Fin den der, kjenner meg ikke igjen jeg, men ser igjen mye som jeg har sett her inne me2 __________________ Snart ferdig med mopedtida MERCEDES 190E SELGES! vg2 kjøretøy me3 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 10 som quoter alt som er postet til nå, inkludert signaturer, og slenger på en "me2". 14 som quoter alle "me2" postene og slenger på en "me3". Kremt... :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 altså ligger ikke den tråden her i feil forum? haha:p Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Stakkar gutt, ja han ber om det, men: I pitty the fool :) Slik nå som det er sagt... :roll: Gjør ikke meg noe. ^^, Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 da var det å vente 6 måneder da.. skifta forresten lyspære på bilen til mamma i sta.. snodig.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Kan du lage en FAQ? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg