SaXXXon Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 denne mangler : 9 personer som sier at denne har vært postet 50 ganger før og at den ikke er morsom lenger Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hahaha! Så sinnsykt moro:D Er jo akkurat sånn det er:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 da var det å vente 6 måneder da.. skifta forresten lyspære på bilen til mamma i sta.. snodig.. Samme... Er no dritt å komme til i motorrommet i en 206... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 da var det å vente 6 måneder da.. skifta forresten lyspære på bilen til mamma i sta.. snodig.. Lys pære mener du vel! Jeg jobber med detta så det veit jei! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dårlig humor Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 me3 me4 :) Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hahahaha, pure gold! :D Fritt for å være pedanten, det staves IKKE "lys pære". Det kan fort være en "pære" som i frukten, med lyst skall... Lyspære derimot er et objekt som brukes for å omdanne elektrisk energi til synlig lys. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hahahaha, pure gold! :D Fritt for å være pedanten, det staves IKKE "lys pære". Det kan fort være en "pære" som i frukten, med lyst skall... Lyspære derimot er et objekt som brukes for å omdanne elektrisk energi til synlig lys. og nå skal jeg poste bilde av en halvnaken dame jeg fant når jeg søkte på google etter light. Hun var nok fullt påkledd, men det gjør egentlig samme nytten, da denne tråden er fullstendig idiotisk, men veldig morsom :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hmm, must be have bilrelaterteting..... hehe Slik: En blipære Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hmm, must be have bilrelaterteting..... hehe Slik: En blipære Heter en automobil pære :shake Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Automobil lyspære, pære er jo en frukt.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Her er en link der dere kan lese om egenskapene til forskjellige lyskilder, og på denne linken står det mye nyttig informasjon om glødelamper. Å kalle lyspærer for lyspærer er vel å generalisere, jeg personlig ville nok kalt det en glødelampe eller halogenpære osv. alt ettersom hvilken 'lyspære' vi snakker om - på samme måte som man ikke vil si at en bil bare er en generell bil, men gjerne en personbil, stasjonsvogn osv, eller enda bedre - Opel, BWM, Honda osv... kanskje tilogmed Vectra, E36, CRX osv. Osram 60W Glødelampe ftw! Her kan dere forresten kjøpe billige halogenpærer. :thumb Edit: Litt eyecandy - et pent eksemplar av glødelampen, i blå finish. :hammer Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nice! Ligner litt på en lyspære West Coast Customs pimpa på MTV. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Her er en link der dere kan lese om egenskapene til forskjellige lyskilder, og på denne linken står det mye nyttig informasjon om glødelamper. Å kalle lyspærer for lyspærer er vel å generalisere, jeg personlig ville nok kalt det en glødelampe eller halogenpære osv. alt ettersom hvilken 'lyspære' vi snakker om - på samme måte som man ikke vil si at en bil bare er en generell bil, men gjerne en personbil, stasjonsvogn osv, eller enda bedre - Opel, BWM, Honda osv... kanskje tilogmed Vectra, E36, CRX osv. Osram 60W Glødelampe ftw! Her kan dere forresten kjøpe billige halogenpærer. :thumb Edit: Litt eyecandy - et pent eksemplar av glødelampen, i blå finish. :hammer jeg aner ikke hva bwm er for noe? er det en plenklipper? Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 25 som lurer på hva "FAQ" er.... Hva er FAQ? Helt seriøst.. Hehe, har ikke fått det med meg=) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg