thklinge Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 FAQ == "Frequently Asked Questions", eller OSS (Ofte Stilte Spørsmål) for de som er norsk-freaks. Samme folket som ville kalle CDen for "kompaktplate"... Uansett, det er en liste over spørsmål og svar på ting folk lurer på ofte, slik at samme svar ikke blir gjentatt ørten ganger. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men hvilken metode for å skifte lyspærer er egentlig best? Selv bruker jeg å skru ut pæra med høyre hånd, samtidig som jeg holder den nye klar i venstre hånd. På den måten vil jeg ikke bruke unødvendig tid på å klatre ned fra stolen for å hente den nye lyspæra, dersom det f.eks er ei taklampe. Og hvilken lyspære vil dere anbefale til venstre tåkebaklys? Samme type som i høyre tåkebaklys? Gjelder bilen i signaturen. :fingers: gleder meg til 2. april 2007 :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Beste metode er å slå av lyset og vente fem-ti minutter. Men jeg har knust en pære, og måtte ta blåseprøve, var ikke påvirket, men politiet tok pærelappen likevel. :( Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg aner ikke hva bwm er for noe? er det en plenklipper? Me4. Gikk litt fort i svingene der..... :smilbmw: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg