Hermanzen Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei! Tenkte å montere en leppe på en frontfanger, og er ute etter slik leppe: Det ser ut som en vanlig gummilist, og ikke noe annet. Forslag til hvor slik kjøpes? Har sett litt rundt omkring, uten hell. evt. en slik. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva med ei lagunaleppe? disse er av gummi, og det er mange som bruker disse.. har dessverre ikke noe bilde, men google er din venn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce190 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva med å montere "cupwings" og "catkiller" under fangeren. dette vil gi deg ca. 3-5cm lavere front. det ser dritkult ut også. evt montere noen hulser som du lakker i detaljefarger vist du har dette på resten av bilen. fansy greier. masse alternativer. bare vær kreativ:) Siter Mazda 323 1,6i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hei svarer fra en annen bruker Har vurdert lagunaleppen, og funnet ut at den er jo den letteste å få tak i. Men den er oppbrukt, og folk ser med en gang at det er en slik leppe. Takk for tipset Merce190, men er ikke helt det jeg er ute etter. Jeg er ute etter en gummilist(ala lagunaleppe) som tåler en liten støyt. Har prøvd å se på andre "orginale" biler om de har en slik list, men uten hell. Lurer på om leppen som er på RX7 mulig passer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Noe forslag, taes imot med ett takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Golf 2 GL-leppe, Golf 2 GTi-leppe. Golf 3 GL-leppe (eventuelt en CL-leppe), Golf 3 GTi/VR6-leppe. Golf 4-leppe. Hvis du ikke vet hvordan de ser ut, så kan jeg alltids slenge ut bilder om det er ønskelig. Men, hva slags bil skal det på? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Golf 2 GL-leppe, Golf 2 GTi-leppe. Golf 3 GL-leppe (eventuelt en CL-leppe), Golf 3 GTi/VR6-leppe. Golf 4-leppe. Hvis du ikke vet hvordan de ser ut, så kan jeg alltids slenge ut bilder om det er ønskelig. Men, hva slags bil skal det på? Tenkte litt på vr6 leppen på gamle fangeren. Men hvordan ser disse Golf2 gl leppene ut? Bilen er en 323, med GTR fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg