volvoekern Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 EDIT : Utstyr til db måling er i boks!! Vil også høyst sannsynelig bli avsatt egen plass til burning :) Siri og Hennings Minnefond arrangerer streetmeet på kilemoen industri området fredag 13. oktober. Hoved fokus her vil ligge på trafikksikkerhet med aktører som trygg trafikk, brannvesenet,statensvegvesen og viking. Gatebil magazine vil også være der å lage et stykke om det i sitt blad! Det vil også være muligheter for firmastand(ta kontakt med Tormod på nr. 94844665 ved interesse!) Fulstendig program kommer!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Siri og Hennings Minnefond arrangerer streetmeet på kilemoen industri området fredag 13. oktober. Hoved fokus her vil ligge på trafikksikkerhet med aktører som trygg trafikk, brannvesenet,statensvegvesen og viking. Gatebil magazine vil også være der å lage et stykke om det i sitt blad! Det vil også være muligheter for firmastand(ta kontakt med Tormod på nr. 94844665 ved interesse!) Fulstendig program kommer!! hører vi noe mer eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Program her Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettersen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hei hei, dette hørtes veldig seriøst ut, tar nok turen... men politi og vegvesen som ser ut til å være der, er de ute etter å ta folk med nedslitte dekk for store motorer osv? eller er de blinde for det denne kvelden? må vite dette før jeg tar turen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis folk klarer å oppføre seg så er vel ikke det noe problem, er ikke satt av noe på programmet om sjekk av dekk og for store motorer ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettersen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe, ingen planer om å herje.. men politi har full rett/makt til å gi bøter og kreve visning for mye rart, så da er det surt å dra til ett sted hvor de står å venter på en.. hehe Men jeg kommer! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hei hei, dette hørtes veldig seriøst ut, tar nok turen... men politi og vegvesen som ser ut til å være der, er de ute etter å ta folk med nedslitte dekk for store motorer osv? eller er de blinde for det denne kvelden? må vite dette før jeg tar turen :D Nei de er ikke der for å ta folk, de skal bla. ha en krasjtest og en demonstrasjon av airbag. Men er jo greit å bruke sunn fornuft på det vis det er for ekstremt.... ;) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nei de er ikke der for å ta folk, de skal bla. ha en krasjtest og en demonstrasjon av airbag. Men er jo greit å bruke sunn fornuft på det vis det er for ekstremt.... ;) sku hatt lovlig burning når først brannvesenet er der syns jeg........ Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Bra respons hittil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 sku hatt lovlig burning når først brannvesenet er der syns jeg........ Det er det, men det skal foregå på en og samme plass da! Bare å ta med 200`ren og burne det ;) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Bra respons hittil? Ja har vært det, tar du med deg s90`n da?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ja har vært det, tar du med deg s90`n da?? Har prata med Ole-Petter, så jeg kommer og stiller ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 jobbing fram til 22:00 på meg :( Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Dit kommer jeg:) riktig nok i passaten da men:) funker den å:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 bilen endelig på veien igjen, så får vel dukke opp og se hva detta er forno :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg