Otto von Bismarck Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 I dag deler jeg ut stillinger over en lav ridestøvel. Pasient, DevilsTower, nomix, stillingene er deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takker så meget. Nå vil realpolitikkens jernbeslåtte prøyssiske støvler trampe hardt over ufornuftige modifikasjoner og stylingløsninger av type "tøffe" vinger samt fremfangere som på upassende måte får bilen til å ligne en støvsuger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tittelen som Aske&Ild-Ambassadør mottas ærefullt med løftebukk og spoilernei. De Rettmessiges Ild skal spre skrekk og gru blandt glassfibergangstas og plastikkpimps, alu-aggrossister og Biltemabanditter! Stillingen tiltas på stedet med Flammenwerfer og feiebrett. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Genial tråd, husker deg faktisk nå Otto, kjenner igjen de fantastiske, men akk sylskarpe kommentarene ifra en minister norge kan være stolt av å ha.. Og for å gjøre tilstanden bedre, så en Alu-spoiler i grøfta i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tviler på at denne tråden får leve lenge. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 HAHA Genialt Otto :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Otto, jeg må bare si at med den talegaven du har, så er du jo bare nødt til å skrive et essay som omhandler dine meninger angående bil, aluvinger og biltema instrumenter... Det hadde blitt en storselger!! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Når jeg tenker meg om er Ottos bruk av det norske språk i visse henseender ganske likt Jeremy Clarksons bruk av det engelske. Interessant. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Noen personer gjør en tråd verd å lese. Velkommen hjem etter en strabasiøs ferd! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 I dag deler jeg ut stillinger over en lav ridestøvel. Pasient, DevilsTower, nomix, stillingene er deres. Fritt for å være sjef for harrypolitiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hehehe... Dette forumet trenger en slik person som Otto von Bismarck! Eneste her inne som får meg til å le høyt! Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Otto von Bismarck, også min verbale overmann. Long time, no see. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Skal det så mye til da? :) Føler jeg kunne kledd å være The duke of nonsense. For tunge stunder der noen må pissprate for å holde moralen oppe. :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Morro å se at Otto er tilbake. Ikke like morro med alle disse som plutselig prøver å være som han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Morro å se at Otto er tilbake. Ikke like morro med alle disse som plutselig prøver å være som han. Må da gå an å ha det litt gøy med ord uten at du aser deg opp over det. Synd at du ikke klarer å se humoren i det, men istedet tyr til Janteloven. Prøv heller å rive deg løs - sneversynthet har vi nok av i dette landet om ikke du skal bidra også. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg