Gå til innhold

Otto Von Bismarck?? hvor er du??

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men HVOR er trådstarter? Trodde vi skulle få se Asim og Otto i øm omfavnelse i ekte Brokeback-stil her, det hadde vært litt ok for menneskeheten føler jeg.. At to menn virkelig viser hverandre sine åpenbare følelser for hverandre.

Synes dette er vakkert jeg.. Sukk :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVOR er trådstarter? Trodde vi skulle få se Asim og Otto i øm omfavnelse i ekte Brokeback-stil her, det hadde vært litt ok for menneskeheten føler jeg.. At to menn virkelig viser hverandre sine åpenbare følelser for hverandre.

Synes dette er vakkert jeg.. Sukk :D

Hørte dem var opptatt med å kjøre kapp med en Porsche i gamlebilen din, tok den visst i svingene:D (Uskyldig spøk bare:))

Uansett så er det hyggelig å se at seriøse brukere er innom igjen, jeg savner forøvrig også Asim i moderator stolen:)

Og hvor i all verden har det blitt av RDL?, vet han har vært her et ganger under andre brukernavn, men forsvunnet like fort..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D No offence taken, klarer ikke å ta noe fra en som har avatar av seg selv uten klær på et mannsdominert bilforum sååå veldig seriøst :D

Den var morsom du, veldig morsom:yodude: :tannløs:

Sikker på at det er meg som er på bildet?action-smiley-037.gifgrinning-smiley-041.gif

Men, back to topic...:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda værre hvis det ikke er deg, er det ikke? :) Men tilbake til topic ja. Hvor var vi? Nomix, har du noen vittige spissformuleringer på lager? Mr Ryeng, skal vi prøve å flette inn Honda i denne tråden og?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en helt horibel Honda Civic i dag. Den hadde en grønnfarge som fikk meg til å tenke på radioaktive kuer, og det jeg vil omtale som en støvsugerfanger. Til og med et par dekaler.

Minister for fornuftige modifikasjoner vil nå la realpolitikkens fulle vrede angripe denne bilføreren.

Otto: Vi følger realpolitikk, ja?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nomix burde i stedet for å være noe slags minister for Otto heller avsløres som det han virkelig er, nemlig Presidenten for NBTTUTF (Norges BiltemaTurboTrykksmåler Uten Tilkobling Forening).

I mine øyne representerer Nomix den gjengen der.. er det en person jeg ser for meg har Momo pads på setebeltene, et omlakkert brannslukningsapparat merket "Nos" koblet til en Biltema boostmåler via en hageslange, og en alt for diger alu-vinge fra Torshov lakkert kawagrønn med bengalakk, ja da er Nomix den første kandidaten - ingen over, ingen ved siden.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myriader av Fast & The Furious-fans nedkjempet meg med sine hjemmelakka spoilere og Biltema-instrumenter som ikke var koplet til noe som helst, siden har jeg gått i dekning, og jeg har tilbragt litt tid i alle debattforumers limbo; VG Diskutér.

Jeg gjør nå et unntak for din skyld, siden vi har så god kjemi, og jeg må innrømme at jeg er litt rørt nå.

Men la meg bare si at hvis dette er for å lure meg inn i et bakholdsangrep, så har jeg limt hjelmen fast med støtabsorberende Sikaflex, og hjelmen er av kruppstål.

Hvem i all verden er han på VGD da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider