Nytern Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ble rygget på mens jeg stod parkert like etter å ha fått mercen. Vi skrev skademelding, leverte min del og tenkte ting ble ordnet. Vel, jeg har bare delkasko så noen umiddelbar reperasjon ble det ikke. Grill og fanger med fester ble ødelagt. Problemet er at siden fanger er trykt inn, subber ene dekket i den. Kontaktet forsikringsselskap og fikk beskjed om at den andre parten ikke hadde levert inn skademelding enda (3-4 uker siden dette han rygget på meg). Så nå sitter jeg her med en bil jeg ikke tør/vil sleggemekke ordentlig kjørbar fordi jeg venter på forsikringsselskap/skademelding. What to do? Dette er VIRKELIG irriterende. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ta kontakt med den andre parten. Informer han/hun om at dersom ikke skjemaet blir innlevert, vil påkjørselen bli anmeldt. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dette skjedde sent ei Lørdagsnatt, fyren prøvde stikke av tilogmed.. Kan jeg anmelde påkjørselen altså? Stod bare parkert ved et utested, bilen rygger i foill ¤#¤¤ inni fronten på merca. Jeg ut av bilen, løper etter og stopper karen idet han "makes a run for it". Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ta kontakt med den andre parten. Informer han/hun om at dersom ikke skjemaet blir innlevert, vil påkjørselen bli anmeldt. Dette hadde jeg gjort.. har vært borti det samme.. bare at da fikk jeg brev fra forsikringsselskapet etter én mnd. Det va forsikringsselskapet som måtte purre på den "skyldige" ved ikke innlevert skademelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg