Gå til innhold

Bildeler+Polen=Bilig????

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

OK,da har det seg slikt at jeg og klassen min skal til hvite busser tur til Polen,Tyskland og Tsjekkia. Så lurer jeg på å kjøpe med meg noen neonlys,strobelys,neon undercar kit og noe annet diverse "stasj".

Lurer på hva prisen vill bli for dette? vill det bli dyrere enn å kjøpe d i Norge? regner egentlig med at det vill bli billigere. Noen som har erfaring med dette? Noen som vet om noen biltuning butikker i Warzawa foreksempel? kan komme med oppdateringer om hvor vi skal..Det hadde vært fint å fått litt hjelp,er ikke så flink til å google meg fram til bilsentrer i Polen;)

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et stort alt-mulig-utsalg der vi stoppet halvveis nedover i polen, også var det litt smårusk i Krakow, + et jalla-marked rett før grensa til tyskland som hadde alt fra matter til bil-tattoo's. Mener å huske jeg så neonlys der ;) Er vel sikkert noe i Warszawa også;)

BTW: Hvis dere skal til alle konsentrasjonsleirene tipper jeg dere kjører denne ruta: start-Ystad-Swinouscjie-krakow(faen å lang den etappen mellom Swinouscjie og Krakow er!!)-berlin-swinouscjie-ystad-hjem. Dette var ruten vi hadde, minus en stopp på Tropical Islands nær Berlin, der det forøvrig frarådes å trykke på røde knapper, da tysk polizei ikke er veldig glade midt på natta:shake. Vi var både i Birkenau, Auschwitz I, Sachsenhausen, Ravensbrück, Stasi-fengselet og Berlin-muren:)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,okei.vet du om det er sån der standar stopp eller er det bare noe dere la inn i ruten? ja ser ikke akkurat frem til og reise så mye i bussn nei. Når man først er i disse landene må man jo kjøpe med litt bil stasj siden det er så billig;)

Takk for svaret foresten(Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stoppa på det kjøpesenter-stedet (ligna mest på et sted bygd opp av kjøpesentre) 2 ganger, så er vel standard-stopp. De sa hvertfall at de pleide å stoppe der. Det avhenger vel litt på sjåfør/reiseleder, men skal vel tro dere får stoppa der. Er forresten både møbelbutikker, elektrobutikker og ymse andre forskjellige butikker der. Mener å huske jeg så en latterlig billig Samsung over 40" plasmatv der. Synd det ikke var plass i bussen:P

Vet du forresten hvilken reiseleder/sjåfør dere skal ha? Hadde selv sjåfør som het Erling, han var konge! Så andre norske busser på veien der nede, og da dro han opp på siden, så la han seg foran, bremsa ned og plaga de:P Reiselederen het Krystyna, hun var rett og slett noe for seg selv! De to gjorde turen 100X bedre :hammer

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

priser: tuningzone.pl...

Komplett kit for meg der kom på 2800kr. (1400Zl).

Frontfanger, bakfanger, sideskjørt, vinge + cupwings..

Eventuelt kan du jo søke opp og finne litt "generelle priser" på ting du lurer på på http://www.allegro.pl. Er en ebay kind of site, men du ser ihvertfall prisnivået.. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
priser: tuningzone.pl...

Komplett kit for meg der kom på 2800kr. (1400Zl).

Frontfanger, bakfanger, sideskjørt, vinge + cupwings..

Eventuelt kan du jo søke opp og finne litt "generelle priser" på ting du lurer på på http://www.allegro.pl. Er en ebay kind of site, men du ser ihvertfall prisnivået.. :)

Verdens beste passform og regner jeg med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg må bare si det at hvis dere skal ha billig stash til bilen, er det Latvia som er tingen :D Greenfilter for 200,-? Custom bodykit for under 1000lappen? (Laget av en kar i garasjen også da men, men han ble veldig anbefalt av han jeg jobbet med... Tenker tur nedover neste sommer :))

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, var også på hvite busser tur... var helt konge tur, og spennende!

Så lite til bil og bilstyling der i det hele tatt, var mest Fiat 500 der, noen av de var opphora :D

Men noe var det jo, som nevnt tidligere her...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ok takk for svar folkens...ja jeg gleder meg virkelig, blir litt fyll og ja satser vi på. Har forøvrig ikke fått noe beskjed om verken reiseleder eller buss sjåfør. Må vell holde øyne åpne for butikker. Men hvor mye kan man egentlig ha med seg til norge? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider