Gå til innhold

1988 Toyota Celica T16, 1600 Twincam GT 16V, 4A-GE

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Toyota Celica T16 1,6 16V GT selges for 8000 , eller byttes mot moped, 4hjuling, båt ETC. BILEN MÅ BORT!! (har 7 biler nå og må bli kvitt noen!)

Bilen ble eugodkjent i MAI 06 , og er godkjent halvanne år til. motor trenger overhaling, deler medføger (stempler og topp-pakning) - cilyndrene må hones og stemplene + topp etc må monteres...

bare topp pakninga som følger med koster rundt 4000kr!

(ring f.eks mekonomen og spør om pris på topp-pakning til 4a-ge motor til toyota om du ikke tror meg);)

meget god bil ellers. noe rust i skjermer, men ikke farlig rust i understell etc... (eugodkjent i mai, ikke kjørt mye etter det.)

Send SMS / ring for info. bra bilder kan sendes på MMS (2 megapixel kamera på mobilen)

håper vi snakkes , for bilen må bort!!

97153206 - Tommy

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du skal blande deg inni ;)

Liker å utforske markedet, for å komme over en bil som jeg er fornøyd med, og som passer baklomma mi :P

hehe,,,

eller passer byttehandelmulighetene dine ?! :)

sender deg bilder av den om cirka en halvtime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer :P

Er sånn når man lever på smertegrensa til ingenting :P Har fått noen ting, som jeg har mulighet til å bytte istedenfor penger, men det er jo opptil hver enkelt ;)

vet hvordan det er ....

jeg er sivilarbeider og har 6000,- å leve på i måneden, men har 7 biler, 2 båter + masse annet dill, så skal jeg ha noe går det i byttehandler ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Celicaen = byttes vekk eller selges for 8000
  2. mb190e = selges hel eller i deler (egen tråd på "Biler til salgs" lagt ut i dag)
  3. mb200diesel =mye dyrere og ikke til salgs
  4. Audi 80 = prosjektbil, (prosjekt folie-tråden) selges hvis noen kommer med bud over 15K eller bytte mot noe
  5. Granadaen = ikke til salgs
  6. Caravelle 1,6 turbodiesel nr1 = russebil noen venninner av meg låner
  7. Caravelle 1,6 turbodiesel nr2 = delebil til russebilen, selges i deler, turboen doneres til granadaen når jeg får tak i ny motor til den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider