Tufte & toyota Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 har en type x 10" ny i eske. aldri vært oppkoblet som tar plass. grunnen til at jeg selger er at jeg kjøpte en 12" og en 10" SAMTIDIG, og da valgte jeg 12" ikke spør hvorfor men det har jeg da gjort...he,he. mener at nypris på den er 6790.- kom med bud over 2000.- så kan det hende at vi kan gjøre en avtale er det noen som har noe en vil "bli kvitt" så kan det være aktuelt med innbytte.. kom med forslag da vel... 97527116 Tufte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja her var det liv gitt...:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gir deg 1000,- for den. Om ingen byr over da selvfølgelig:) Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gir deg 1000,- for den. Om ingen byr over da selvfølgelig:) da skal jeg heller bruke den til oppbevaring av skruer og lignende:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg hadde kjøpt den om jeg ikke allerede hadde hatt sub... Lykke til med salget. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ingen+ nei da får jeg ta den med i grava da, da den tida kommer. og en ting skal dere vite. de jævligste overlever leeeenge. og jeg er vel ikke av dem snilleste sier min mor....he,he,he 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brækkdans Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Trenger du 6X9" ? Da har jeg ett par du kanskje kunne tatt i innbytte? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141512 Siter * 03 VW Passat TDI Highline x 98 Mitsubishi Galant GLX x 93 BMW 525 TDS Touring x 93 Honda Accord Coupe x 91 Audi Coupe 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2inZanE4u Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 1500,- kan jeg nok gi for den. :) Har kje så møje spennande utstyr igjenn nå :) Gamle bilen blei solgt. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg