Gå til innhold

All the pretty Mustangs...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Godt og se dere så ironien i innlegget :D

Men Ford ligger nok ikke øverst på lista mi ;) å mustang uff nei ALLE har jo sån om dagen tenk så kjedelig a :D

Mvh en som har skapet fult av alt mulig f.eks Alfa, Citroen, volvo, Chevy, Olds, Opel mm mm

Så smaken er som baken delt og godt er det... men vi har en flott felles hobby og mye morro med våre lekesaker.

Era

ikke kom til trondheim å si det asså! her kjører ALLE camaro! spesiellt 2.gen

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nope

Den er så fake du kan få det, pluss at hk effekten de påstår at den har er bare tull.

Sendte en mail til selger for å finne ut av hva han hadde gjordt med motoren for å få den effekten, svaret jeg fikk var helt bak mål ihvertfall.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vidåtte her nå men, Mr. TransAm Ver så snill å slutte med disse mobbete innleggene dine plz!

Lol

Dette er AMCAR forumet. Har du problemer med å forstå at vi er skeptiske til HONDA?

Er frivillig å henge her inne vet du! ;)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer vel helt an paa hvilken mustang en pr0ver :p

min var akkurat ikke no super bil, hang godt paa veien, overraskende nok, men den spiste st0tstenger til lunch, og den var for liten til og romme menesker i setene, spesielt bak rattet, passa ikke til en noe stor nordmann :p

uheldigvis, hadde jeg V6 utgave :/

god samling gule mustanger da... hvorfor er det en gul mustang klubb egentlig?

like logisk som aa starte en klubb for hvite Volvo 240'er... o.O

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Ikke noe styggsnakk om FORD her nå :fire: er det no som duger så er det FORD :win MUSTANG

Fant et par fine sider for trimming og veiholdning for ford mustangs 64-73

http://www.totalcontrolproducts.com www.totalcontrolproducts.com<-råeste understellet som finns til mustang

http://www.airflowresearch.com AFR topper til mustang er noe av det råeste

www.airflowresearch.com

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer vel helt an paa hvilken mustang en pr0ver :p

min var akkurat ikke no super bil, hang godt paa veien, overraskende nok, men den spiste st0tstenger til lunch, og den var for liten til og romme menesker i setene, spesielt bak rattet, passa ikke til en noe stor nordmann :p

uheldigvis, hadde jeg V6 utgave :/

god samling gule mustanger da... hvorfor er det en gul mustang klubb egentlig?

like logisk som aa starte en klubb for hvite Volvo 240'er... o.O

Vel, det finnes en klubb for oransje, hvite, sorte & blå om jeg ikke husker helt feil. Er vel bare Amerikanerne som liker å ha en klubb å henge med i, pluss at det lages ikke så mange Mustanger i gult, oransj & hvit ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider