Gå til innhold

Mr.Transam's - 1982/87 Trans Am - "The Phoenix"

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Daisy!

Så veldig bra ut dette. Personlig var de neseborene på panseret en smule harry, og personlig syns jeg heller ikke felgene var ekstreme. Fargen derimot, gikk rett på topp! Shavingen høres bra ut, man kunne vel shavet bort markeringslysa også? Behold originalsetene, for all del!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig er det harry! :D

Kom gjerne med andre forslag til felger om du vil! Skal ha noe i samme stilen som ADR felger. De er det fineste jeg har funnet hittill. De som sitter på den camaroen koster hvistnok rundt 3000$ og det er uaktuelt.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det harry! :D

Kom gjerne med andre forslag til felger om du vil! Skal ha noe i samme stilen som ADR felger. De er det fineste jeg har funnet hittill. De som sitter på den camaroen koster hvistnok rundt 3000$ og det er uaktuelt.

Hva syntes du om navnet "Daisy" da?

Felger, enten American Racing Vintage, The Hopster, eller kanskje BBS?

Dette skal være en Firebird med Trans Am front og BBS felger. Har Trans Am og Firebird samme boltsirkel?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt omlakkert en eller annen gang ja.

den OHOK siden du linket til er utrolig synd at er nede. Det var der jeg fikk sjekket at jeg faktisk hadde en ekte Recaro.

Men som sagt i åpningsinnlegget er det ingen som VET hvor mange recaroer det er. 2000 er litt i overkant av hva som er realistisk.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det selv. Finner ut iløpet av et par uker om jeg kan beholde bilen eller ikke. i så fall sitter jeg igjen med en haug med deler og ikke noe å sette de på!

Så jeg biter fast i troa om at jeg kan beholde bilen. Mekkested har jeg, men det er ikke ledig før 1 november og jeg er keen på noe før det

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått litt for lenge Pedal. På de bildene som ligger der hadde jeg heller ikek vasket den. Det var samme dagen jeg tok av presenningen etter vinter'n. blir gjerne litt værre da! :P Men den kommer seg!

Hva syntes du om planene?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider