Gå til innhold

Mr.Transam's - 1982/87 Trans Am - "The Phoenix"

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Så det er her du holder deg....

Svikta oss på Amcarforumet med å legge den hit.... Fnys....:D

Ja, du får stå på.....

Å velg nå riktig motor.....med en gang....kan fort bli DYRT å velge å finne opp hjulet en gang til....

Tipper du hadde blitt overlyklig med 454 SB på 600 hk....:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selger stumpen min ja!:D

Er ikke sikker på 0-100 men har hørt det ligger et sted rundt 6-7 og det er jo relativt greit.

Bead-Lock:

Blir jo gjennomgang av prosjektet på amcarforumet og, må bare få delene mine først så jeg kan få startet med å pelle ned jævelskapet. Mangler lagringsplass og. Men det får jeg svar på iløpet av uka om jeg får

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

mener jeg så bilen din her om dagen! På tangen senter på søndag. Kan det stemme? er ikke helt sikker, så bare noe svart som kunne ligne i forbifarten.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Vet om flere steder de selger det.

Men du må ha en helt ny front (som koster bly), samt LED-lysene og taillight blackouts.

DA har man knight rider! :) (Utenom interiøret som koster rundt 130k)

Men så kommer det til godkjenning og slikt da. Skulle likt forklaringen til BT om hvorfor jeg har LED lys i fronten.

Og prisen på disse delene er horrible.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok Dick sin 81 Turbo T/A med rødt interiør. Mange som tror den er min selv om den ser HELT annerledes ut!

Min står fremdeles pakket inn hjemme der den har stått bom stille i snart to år

OK Så den bare såvidt i forbifarten.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sent, men UPS tar ikke mer enn $390 for å shippe et panset dør til dør. Har sjekka med dem.

Og jeg har en kompis i USA som shipper det som gave og da blir det 0,- i moms siden jeg har sakt hvor mye/lite han skal sette som sum ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sent, men UPS tar ikke mer enn $390 for å shippe et panset dør til dør. Har sjekka med dem.

Og jeg har en kompis i USA som shipper det som gave og da blir det 0,- i moms siden jeg har sakt hvor mye/lite han skal sette som sum ;)

det der er ikke så enkelt som du tror! :) De som tror tollvesenet er infisert med amøber har forvekslet toll.no med asvo.no...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på karrosserideler.

Har også blitt kalt inn til militæret, så jeg må punge ut med masse penger for å melde meg på en eksamen og sånt for å slippe militæret...

Så det tar en måneds tid før jeg får bestilt nye deler.

Neste på lista er panser eller felger

Front, skjørtekanter og bakfanger kommer snart fra statene.

Hvordan thirdgen hadde du?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider