Gå til innhold

Mr.Transam's - 1982/87 Trans Am - "The Phoenix"

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Venter på karrosserideler.

Har også blitt kalt inn til militæret, så jeg må punge ut med masse penger for å melde meg på en eksamen og sånt for å slippe militæret...

Så det tar en måneds tid før jeg får bestilt nye deler.

Neste på lista er panser eller felger

Front, skjørtekanter og bakfanger kommer snart fra statene.

Hvordan thirdgen hadde du?

Hadde en 84 TransAm, helt lik denna men med GTA felger

84transam.jpg

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han fikk de plutselig i retur av fedex etter over to måneder. så han sendte de forrige dagen. Kommer vel om en måneds tid tenker jeg. betaler jo ikke mer enn 150 dollar for shipping!

Bowtie: Kongebra! Digger 84 modellen med litt smalere gfx, unik front og aero wing! Vurderer du F-body igjen eller? :)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bowtie: Kongebra! Digger 84 modellen med litt smalere gfx, unik front og aero wing! Vurderer du F-body igjen eller? :)

Hehe..skal jeg ha f-body igjen blir det 70-73 Camaro

Likte TransAm’en og ikke noe vondt om den, men har med åra fått øya opp for de litt ”eldre” mid size\fullsize f.eks 70-72 Chevelle\Monte Carlo, gjerne litt ”Pro Touring” stil..får se hva det blir..men noe blir det!..må bare få økonomien på rett kjøl etter at kona stakk…

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Fikk svar fra en leverandør av Ram Air Panser i statene nå:

"Hello, Yes we can they are shipped air Freight By Bax Global Freight I would need your complete shipping addres to get you a correct freight quote. Thanks for your interest in our products. Sincerely, Rex Orr

"

ENDELIG! Har prøvd alle de store produsentene av disse panserene, men ingen gidder å shippe til Norge.

da blir det bestilt om ikke så lenge. skal først få shipping prisen av selger

http://www.jetcarrier.com

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Tror den allerede er solgt, og at han er i uniform...:rockets

Stemmer det. bilen ble solgt for tre uker siden og jeg går nå i grønt... :angry:

Men jeg driver å sparer opp til en ny en nå og er på god vei allerede. Så det blir nok ny bird på meg til neste år. Er hvertfall ingen tvil om at neste go'bilen også blir en T/A. Vurderer å kjøpe meg noe gammalt drit i mellomtiden så jeg har noe å komme meg fram og tilbake til basen med. Skal mest sannsynlig til gardermoen

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...