MortenK Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Uansett så er det verdt å høre om det er noen kroner å spare.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Sender du en pm til alle som er interesserte når dagen nærmer seg? For dette må jeg være med på. Er 110% sikker på at jeg skal ha, og forhåndsbetaler gjerne. :) Ja, det kan jeg sikkert gjøre.. Jeg tar først inn fem sett, så om de forsvinner kjapt, tar jeg gjerne inn flere.. Ps. jeg får de selvsagt sendt med airmail! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er hensikta å tjene peng på såntno a? Høres slik ut på butcher, men så var jo han og kompisen han grinete fordi de ikkje tjente peng på å lage til Volvo treff i Bergen.....:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Høres slik ut på butcher, men så var jo han og kompisen han grinete fordi de ikkje tjente peng på å lage til Volvo treff i Bergen.....:puke: Kan du slutte med offtopic? Til din informasjon, har jeg aldri tjent eller tapt penger på noe volvotreff. Vennligst hold deg ute av mine tråder, om du har tenkt å fortsette. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Skal ikke tjene peng på sånt, da er dem eventuellt i feil miljø... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 neste innlegg med spekulasjoner/løgner om at jeg har tjent noe penger på noen volvotreff eller andre treff, vil jeg rapportere til moderator. Om dere vil diskutere det/lyve om det, kan dere heller lage en egen tråd, så skal jeg kommentere mine tanker om slik løgn/oppspinn der. Ikke i denne tråden. Jeg har, som sagt: ALDRI tjent noe på noen volvotreff!! Den som påstår annet, bør gå å sitte seg i SKAMMEKROKEN!!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hensikten er vel å ikke gå i minus... jeg er interessert i baksett også. hvis det er 5 stk som er interessert i komplett baksett så er det vel verdt bryet å høre på pris... men for meg kommer det litt an på når betaling forfaller. må koordineres med kjøp av andre deler... kanskje verdt å høre rundt i norge hva en kan få 5 eller 10 komplette sett for. pleier å være en del rabatt å få på sånt når firmaet slipper bestilling, frakt, betaling fra hver og enkelt... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Nå er det jo enkelte som ikke tar hensyn til at Dabutcher faktisk sitter med valutarisiko også da Har noen av dere i det hele tatt lagt merke til hvor mye kronen varierer mot GBP? Skjønner der hvor mye han kan tape om kursen går opp 10 øre? Og ikke minst har noen av dere skjønt hva som kan skje etter møte i sentralstyret i Norges Bank i morgen? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 For å bare si d sånn så har ikke jeg sagt fra eller til om Colli tjener penger på treff, sier bare at dem som faktisk gjør det er i feil miljø... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja men Dabutcher om det er så mangen som er intresert i komplett bak, har du noen priser på dei bak? hehe vill ha en pris å forholde meg til eg:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja men Dabutcher om det er så mangen som er intresert i komplett bak,har du noen priser på dei bak? hehe vill ha en pris å forholde meg til eg:D yes, jeg har sendt henvendelse. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 yes, jeg har sendt henvendelse. hørest bra ut:D kommer vell en update her da når du får svaret! Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ok, Olav, send meg en pm eller no når du vet pris på 740n da. hvordan gjør du det når du bestiller stag fra IPD? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ok, Olav, send meg en pm eller no når du vet pris på 740n da.hvordan gjør du det når du bestiller stag fra IPD? hei, for å bestille fra ipd direkte, bare går du på http://www.ipdusa.com , trykker "kjøp" på tingene du vil ha, så betaler du med visa eller helst mastercard.. frakten kommer da automagisk også opp, når du er i "Min handlekurv". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg