Gå til innhold

Interesse for Polyurethaneforinger?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny plan:

Jeg forskutterer hele beløpet.

De som fremdeles er intr. kan så kjøpe foringene, når jeg har mottatt de.

Jeg har ikke lyst å ha utestående beløp, når jeg ikke sitter med foringer i hendene..

Da slipper dere å måtte mase og jeg slipper å bli mast på :P

Tror det er best for alle, utenom meg da, siden jeg må legge ut penger :P hehe..

ps. tar inn 5 sett i første omgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et sett er allerede forskuddsbet. og to til blir det gjerne nå i helgen..

om alle fem går med en gang, tar jeg vel inn flere..

om de siste går treeegt, så får jeg se.. Men jeg har jo tenkt å ha på min egen bil også, men jeg har ikke tenkt å bytte foringer på bilen min før neste måned igjen, da jeg er midt oppe i godkjenningsproblemer, m.m., så jeg har rett og slett ikke tid til å mekke "unødvendig" før bilen min forhåpentligvis er godkjent, den 31'e. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overførte penger til USA i helgen og foringene blir vel sendt i dag (i kveld, det er jo annen tidssone).

Det er noen av foringene i forstillingen som kommer litt etter resten, pga. tomt på lager.. men mesteparten kommer samlet innen 1-2 uker (avhengig av hvor treg tollvesenet er).

ps. det er 5 kit jeg tar inn i denne omgang. En person har hittil betalt forskudd, samt en annen snakket om å overføre for to sett.

Det var også en tredje person, som snakket om å overføre for ett sett.

Tidligere i dag, hadde jeg bare registrert overførsel fra han ene, så det er litt ukjent om jeg har 4 eller 1 sett tilgjengelig, må nesten sende litt pm'er senere i dag for å bekrevte/avkrefte hvor mange som har overført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider