Breisladdern Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kun noen få km fra der jeg bor, passerte stedet 5min før det skjedde. Muttern kjørte forbi like etterpå, var vist ikke noe pent syn. Ung jente på 18år i en e30 Link: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2327424.ece Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Off... Så ikke mye bra ut... Kondolerer til familie og venner... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kondolerer. Forbanna trist. :( Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Leste om det på Sol ista:( Utrolig synd at slikt skal skje:( Kondolerer til venner og familie:shake Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvil I fred... Meget synd.. Sjelden det er med jenter også da... Synes jeg har sett den E30'en til salgs å jeg... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ufattelig tragisk at slike ting skjer :(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Tragisk dette her. Vil ikke spekulere men er det litt dårlig mønster på dekkene ? Kondolerer til famile, venner og bekjente! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kondolerer :( Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 :( hvil i fred :( og kondolerer til venner og familie :( fikk vond følelse med en gang jeg så bildet av bilen, ufattelig tragisk når sånt skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Utrolig trist at noen blir revet bort så tidlig. kondolerer:( Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Våt vei, full av glatt løv = Understyring ut av svingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Veien så jo ganske tørr ut den... Uansett, kondolerer! Utrolig kjipt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kondolerer jah! tragisk! ingen burde dø så¨tidligt her i verden :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kondolerer! :( Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Våt vei, full av glatt løv = Understyring ut av svingen Siden det bare er på det ene stedet det ligger løv på veien, vil jeg tippe at det falt av treet som hu kræsja i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg