superbeast Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Trenger hjelp til å finne ut av noe småfeil på min 83mod 200. 1. Vindusviskerne går uansett om jeg slår av bryteren. 2. Etter at jeg skiftet membran i forgasseren tar det ca 2 sekunder etter at jeg tråkker gassen i bånn til den begynner å komme. I de 2-3sekundene "buuer" den. Etter jeg girer og skal gji på igjenn "bremser" motoren og lager "buue-lyd" før den begynner å akselerere. Kan det ha noe med at det er for lite olje i forgasseren? mista en liten teskje olje ut av den når jeg skifta membranet. Noen som vet hvor mye olje som skal være på den foresten? takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kan det ha noe med at det er for lite olje i forgasseren? mista en liten teskje olje ut av den når jeg skifta membranet. Noen som vet hvor mye olje som skal være på den foresten? takk for svar:) Hei, Det er vel samme forgasser på den der, som volvo har på sine b230a. Isåfall, ser du det er en liten "kant" inni forgasseren. Ca. 1cm fra toppen. Det skal være olje til toppen av den kanten. Derimot, har nok ikke dette noe å gjøre med problemet ditt. Du ville nok merket mest på tomgang om du hadde INGEN forgasserolje. En tekskje til eller fra med forgasserolje, har ikke noe å si. Kan være forgasseren din trenger en liten justering. Byttet du dyse/nål? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Trenger hjelp til å finne ut av noe småfeil på min 83mod 200. 1. Vindusviskerne går uansett om jeg slår av bryteren. 2. Etter at jeg skiftet membran i forgasseren tar det ca 2 sekunder etter at jeg tråkker gassen i bånn til den begynner å komme. I de 2-3sekundene "buuer" den. Etter jeg girer og skal gji på igjenn "bremser" motoren og lager "buue-lyd" før den begynner å akselerere. Kan det ha noe med at det er for lite olje i forgasseren? mista en liten teskje olje ut av den når jeg skifta membranet. Noen som vet hvor mye olje som skal være på den foresten? takk for svar:) 1. Bare og bytt hele brytern så tror jeg problemet er løst,to skruer og en kontakt under dashbordet rett ved rattakslingen. Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg