Terje911 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg skulle plukke ut ruta mi høyre foran på min golf å da jeg skulle plukke ut ruta sprakk det hvite klipset som sitter på vindus heisen som holder fast den jern klemmen som fester ruten på ene siden, å det går ikke an å kjøpe bare det klipset, men du må kjøpe hele vindus heisen.. Så jeg lurte på om noen her har slike klips liggende eller andre løsninger? Svar helts på pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 For å kanskje hjelpe andre samtidig, svarer jeg her... Hvis klipsen bare har sprukket der den holder, metall-klemma, kan dette løses lett. bor hull gjennom klipsen og klemma, og sett i en bitte-liten bolt med mutter.. 4 mm maks. bolten må være så kort som mulig. lim dette med tokomponent epoxy-lim(dette her greit å ha for hånden ved andre kriser også), så vil dette klipset tåle mang en hard vinter med frosne ruter... Og ja, har gjort dette selv! Fungerer supert!har ikke hatt noen problemer på 2 år. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hvis du ikke vil gjøre det så får du kjøpt et rep sett hos din lokale vw forhandler, i det settet er det nye sånne plast greier i ståpejern som tåler mye mer + nye wire. husker ikke helt prisen men det er rundt 300-400 tror jeg. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Strandstuen skrev: husker ikke helt prisen men det er rundt 300-400 tror jeg. Det koster rett oppunder 700kr, og ble forklart at det kun var til 3-dørs, da rep. settet ikke passet på min 5-dørs da jeg kjøpte det i våres.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har slike klips! har akkurat byttet det samme på min golf, men jeg har bare ett klips m metall klemme lixom. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje911 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har ikke hørt om noe rep sett, har hørt på møller å di sa at jeg måtte kjøpe hele vindusheisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det sa dem til meg oxo, så jeg sa det er flere som har kjøpt rep sett så "plutselig" fant han det. Kan oxo hende dem vil selge hele greia for å tjene mest mulig penger oxo. jeg skifta på sjåfør døra og der er delenr: 1JM898461. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Terje911 skrev: Har ikke hørt om noe rep sett, har hørt på møller å di sa at jeg måtte kjøpe hele vindusheisen. ja en må kjøpe hele settet. 1080kr kostet det på olerud AS. ikke vanskelig å bytte bare noen skruer og litt lirking så var den på plass!! og ruta funka som bare det!! :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Terje911 skrev: Har ikke hørt om noe rep sett, har hørt på møller å di sa at jeg måtte kjøpe hele vindusheisen. Merk at det ikke bare er heisen, men dele den innvendige plata som må byttes.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg