meino Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 noen som vet om billigste måte å frakte en frontfanger fra oslo til kirkenes(finnmark)?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Billigste er å gå med den under armen. Hvis ikke det er muligt så sjekk ut http://www.posten.no http://www.norcargo.no etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg måtte betale 925kr for frakt av støtfanger fra Danmark til Norge. Grunnen til den høye fraktprisen er fordi støtfangeren bruker vanvittig mye volum når den er pakket inn. Jeg ville ha hørt med TNT eller NorCargo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skjønte ikke en dritt av norcargo sine sider:S å posten blir det sikert å koste en formue Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 tollpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Egenemballert norgespakke 200-300kr: Maksimumsmål: Maks lengde 240cm/ Maks lengde + omkrets: 360cm Burde vel gå det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Mens vi er inne på frakt av frontfanger. Noen som vet hva det vil koste å få en sendt fra USA til Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det beste er å kontakt firmaer selv, som f.eks TNT. TNT har jeg bare positive erfaringer med og har selv kjørt for de tidligere. Som jeg nevnte over her måtte jeg betale 925kr fra Danmark til Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg sendte nettopp en fronfanger og grill i postoppkrav fra kristiansand til tromsø på 9 kilo med Posten og betalte 252. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg