Gå til innhold

likte\likte ikke Top Gears utsagn om mazda 6

Ranger emnet

Croacker-RX-7

Anbefalte innlegg

Falt ikke helt i smak det de sa om den ville alltid være den evige bilen som ingen aldri helt vil oppdage, mesteparten (tror jeg) er fordi det er en "mazda".

Kan si at jeg liker ikke holdningen deres angående merket når de sier sånnt! de tror fortsatt at mazda vil være et "gubbebil" merke, men det er jo det selskapet nettopp prøver å komme seg vekk ifra..

Men på den andre siden var det bra at de elsket hvordan bilen oppførte seg :)

Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror forøvrig at six'en er en turn-around for mazda.. er vel leeenge siden 626 har solgt så godt som six'en gjorde og fortsatt gjør.. og det må jo bety noe.. fortsatt den fineste bilen i klassen synes jeg (ford mondeo, opel vectra, toyota avensis, bmw 3-serie, audi a4, renault laguna, volvo v40/s40 +++).

Lexus IS200/300 er dog ganske kurant, men til en ganske annerledes pris.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye mazda 6'en er fin.. ganske rå faktisk, med litt styling og bra felger...

Naboen nede i kragerø har en mazda 6 stasjonsvogn.. fin bil.. vet ikke noe om hva slags motor det står i den, men :D

Dog.. heh.. sorry meg, men jeg synes det er sjel i mazdaen min.. og det er faen ikke no gubbebil... hadde det bare vært det så.. ( billigere forsikring )...

Gleder meg til å se mazda RX-8 med turbo...

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

syns den skiller seg ut jeg da men.. ihvertfall med den med en søt liten spoiler og to potter bakpå (god gammel andre gen. rx-7 look?)

men er vel såklart veldig få av dem her i norge.. og såklart baklyktene syns jeg er veldig tøffe, noen mener det er for glorete men det er jo akkurat det som må til hvis man skal bli lagt merke til syns nå jeg! =)

i den klassen den tilhører i så er nok den en av de 5 som trekker mest oppmerksomhet mest spør du meg..

om 10 år er det ingen som vil kalle mazda gubbebil lengre :) det tilhører 90 åra..

Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider