Gå til innhold

S3x 2 Die 4 Back in black

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Joda, er på VAG forumet og håper jeg får bilen klar til vårmønstringen hos dere på Hadeland...

Er ikke sikker på hvor de har 4hjuls rulle, men trur de kanskje har det på flisundet... skal si ifra hvis jeg finner ut noe mer!

Edit: Ser på sidene til Flisundet nå at de har 2 og 4 hjuls dyno! så der har vi jo en mulighet!

Får satse på du får den klar til det.

Du og alle andre med VAG er hjertlig velkomne iallfall. :)

Ja, de skal ha de men vil kke bremse bilen min der.

De har ikke det beste ryktet på dynoen deres. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått gjort litt her nå.

Kjøpte nye typen skilt med flagg på og "blå" blinklyspærer bak. Synes det er pent til klarglass lykter.

I dag har jeg og en kamerat bytte bremseskiver og satt på nye klosser. Får se om det blir kast i det her da..... : bh :

Er Black Diamond slissa og borra skiver, Ferodo DS 2500 klosser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diadem pærer du har kjøpt? De til Osram? Pen bil forresten, likte og veldig godt A4'en du hadde:)

Stemmer, hatt de på de andre bilene så måtte ha de her å. :)

Takk. :)

Ja, ble veldig fornøyd med den selv å. Var liksom function before fashion med den men ble til at den så grei ut selv om jeg ikke gjorde noe spesielt utvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Stemmer, hatt de på de andre bilene så måtte ha de her å. :)

Takk. :)

Ja, ble veldig fornøyd med den selv å. Var liksom function before fashion med den men ble til at den så grei ut selv om jeg ikke gjorde noe spesielt utvendig. :)

Hehe, ja er ikke feil med S3.. Angående function before fashion, så er det motsatt på den fronten hos meg.. Sånn går det når man handler bil uten turbo!

:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår