Gå til innhold

S3x 2 Die 4 Back in black

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

just a bunch of bitches ... hu?..

hva er galt med fronten på bilen min?.. masse produsert fanger fordi den skal knuses under brutal kjøring i motsetning til dere vag pyser som griner over steinsprut på innerskjerma.

er ikke det som er poenget her. jeg bare lurer på hvor og når det ble populært å bygge om fronter som ser ut som gråtter...!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just a bunch of bitches ... hu?..

hva er galt med fronten på bilen min?.. masse produsert fanger fordi den skal knuses under brutal kjøring i motsetning til dere vag pyser som griner over steinsprut på innerskjerma.

er ikke det som er poenget her. jeg bare lurer på hvor og når det ble populært å bygge om fronter som ser ut som gråtter...!

Det har vel noe med at designet på de nye Audiene er slik, og at man vil ha det samme.. Sånn er det jo ofte med biler, f.eks E36 BMW - er det mange som bygger om til E46 look osv.

Jeg kan være enig i det at den nye Audi-look fangeren ser litt halvferdig ut iforhold til den orginale looken, hvertfall på bilder.. Men, man har hver sin smak..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver sin smak.

Hatt den lenge nok orginal så greit å gjøre litt forandringer...

4 versjonen av bilen. Sikkert ikke alle som liker det, men er fortsatt bilen min.

Konstruktiv kritikk er greit men folk som liker å provosere å kverulere har jeg liten interesse av at skal svare her.

Og ikke jeg som har satt på den nye typen front. Har 2 andre å velge i uansett om jeg er lei den en dag. ;)

Og takk for de hyggelige tilbakemeldingene. :)

Btw så kjørte jeg på grevling med fangeren forrige helg. Burde kanskje ha tatt livet mitt om jeg skulle grått pga steinsprut på innerskjermen. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn av ren nysjerrighet.. kan du fortelle meg hva i HULESTE helvete får folk til å bygge om bilen sin til slik front som det der?

Det ser jo faen ikke ut! Noen som har sett den ventoen som hadde en front tilnærmet slik, bare med no helsikkes riller?.. Samma så jeg en caravelle også.

Er det virkelig meninga at bilen skal set ut som HANNIBAL LECTOR?

hahahhahahaha, dummeste jeg har hørt, sjalusien rår:asshole:

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke skjedd så mye her, fikk pris for beste Audi på Gjøvik i går av Mjøsa lokallag da. Takk. :)

Og tar alltids litt bilder.

Noen som har spurt litt om camber på bilene her, blir jo veldig like gammel Sierra og Bmw når det blir senket litt.

Prøvd å fått tatt noen som viser det nå.

Her med H&R skrudd helt ned bak.

IMG_6910.sized.jpg

IMG_6911.sized.jpg

IMG_6912.sized.jpg

Vært sånn i over 3 år nå, kjørt litt over 40'km tenker jeg. Byttet stagene bak en gang sånn i tilfelle, men burde nok kjøpt justerbare.

Forge eller H&R leverer iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår