Gå til innhold

S3x 2 Die 4 Back in black

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja fangeren er bare helt kanon. På NBS de selger de? ser de andre a3`ene me singel fram fangeren ser ikke helt lik ut asså, føler det er store forskjeller på denne og de andre, I og med s3 fronter er jo litt breiere o da, men likvel, kansje er det fordi jeg er blitt forelsket i den bilen:S

Hey

Har selv singelfram fanger til A3 8L,er nok ikke store forskjellen på disse to

fanger.jpg

S3'n har som sagt bredere skjermer, og min versjon er uten lyktespylere og tåkelys. Rieger har en del varianter disse.

Min er kjøpt igjennom powerzone.

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, ja fiin den:P begynner å like den fronten bedre enn s3 looken, kansje jeg skal innvistere i den i stede for. Komplisert å montere denne osv?

Hadde det rieger "s3" fronten før denne,syntes bilen ble MYE fetere når jeg byttet :P,men det begynner å bli noen biler med denne fangern nå.

Ang. bytting,vet ikke helt hvor komplisert det skal være,var ikke jeg som gjorde det på min bil.

Men passformen på denne(rieger) var veldig bra :).

Lykke til.

PS sorry for OT ;)

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det rieger "s3" fronten før denne,syntes bilen ble MYE fetere når jeg byttet :P,men det begynner å bli noen biler med denne fangern nå.

Ang. bytting,vet ikke helt hvor komplisert det skal være,var ikke jeg som gjorde det på min bil.

Men passformen på denne(rieger) var veldig bra :).

Lykke til.

PS sorry for OT ;)

Akkurat som bilen min det, hatt de samme frontene.

Bytte fanger er lett det. :)

Men passformen er ikke veldig bra synes jeg. Fikk ikke den første til å sitte ordentlig. Og de som monterte denne brukte en del tid på å få den til å sitte skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår