Gå til innhold

S3x 2 Die 4 Back in black

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Tøffe lykter, men desverre ikke noe etter min bils smak.

Kan ligne litt på en eldre stylet Golf bakfra med de lyktene - ved et _Raskt_ lite øyeblikk over bildet.

Men, de passet jo ganske greit på en rød Audi da. =)

Flott bil uansett!

Gleder meg til nye vårbilder med Rieger fangeren på... =)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lykter synes jeg ikke passer så bra på denne og hadde like på A4'en så liker de her. :)

Vårbilder tar det nok litt tid før kommer med det været her. :s:P

Takk, rødfargen her er den fineste fargen jeg vet om. :)

Men synes bilen din er veldig fin og gjennomført også, sett den på mange treff siden den ble bygd. :)

Edit: Ble bremset et sted i nærheten av Stavanger ikke jeg som gjorde det og har ikke papirene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Skal få bremset min iløpet av våren også...

Ja, den har vært på en god del treff den bilen ja og kommer på fler!!

Håper på å se din da!

Burde få bremset den her igjen jeg å, gjort litt med den etterpå. Men ikke så mange steder det er 4hjulsrulle.

Ja, vært på Våler og Rudskogen stort sett alle treffene de siste 5 åra så blir nok fler. ;)

Vet ikke om du er på VAG forumet jeg? Blir en vårmønstring her jeg bor 28/4 for å starte treffsesongen, ligger mer info i egen tråd der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er på VAG forumet og håper jeg får bilen klar til vårmønstringen hos dere på Hadeland...

Er ikke sikker på hvor de har 4hjuls rulle, men trur de kanskje har det på flisundet... skal si ifra hvis jeg finner ut noe mer!

Edit: Ser på sidene til Flisundet nå at de har 2 og 4 hjuls dyno! så der har vi jo en mulighet!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår