oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei jeg lurte på: Hvor mange lag trenger jeg med glassfiber på Høytaler kassa mi ? Har nå 3 lag + fleece, og dette er hardt som rakkarn... Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei jeg lurte på: Hvor mange lag trenger jeg med glassfiber på Høytaler kassa mi ? Har nå 3 lag + fleece, og dette er hardt som rakkarn... skal elemente ligge eller stå på siden rett frem? ville hadd en 6 lag til sammens...d blir trøkk å vibrasjoner åsså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skal elemente ligge eller stå på siden rett frem? ville hadd en 6 lag til sammens...d blir trøkk å vibrasjoner åsså. Magneten skal stå utover.... :D Hadde egentlig planer om 10 lag, men dette virker ganske mye. Glassfiberen bygger ganske mye Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg