Rømmling Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg vet om en som har en løfte bukk til overs så jeg skal snakke med ha om han er villig til å selge den. men hvor mye kan en slik være vert, jeg vet ikke tilstand på den enda men ser grei ut, men vet ikke kan jo være en grund at den er kastet ut også da, men har hørt han har 2-3 til i verkstedet sitt. Er det noen som vet hvor mye det koster å skifte lager vis det er noe galt med dem? 2 søylers jekk men 4 armer vet ikke mere om den. ca pris så jeg vet hva jeg kan prute på og om det er så billig at jeg bare betaler å går. Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kommer jo veldig an på standen. Hvor stor kapasitet den har ( hvor mange kg den løfter) osv. Se om det står noe lapp på den om når den sist var kontrollert og kalibrert.. Slike løftere koster vel runt 20-30 000 nye. Ikke helt sikker. Men det kan du jo prøve å finne ut på nettet feks. Men tipper den er verdt fra 2 til 10 000 :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 2 søylere går vel for alt fra 2-3 til 10k. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 'Vanlige' nye, får du fra 30k og oppover. Grei pris på brukt, er 5-15k, avhengig av hvor mye den er brukt. (Om den er brukt på bilverksted etc) Vedlikehold også. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.verksmesteren.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det er sant at de som regel blir byttet ut pga slitasje, dvs skruen blir strekt. Disse bukkene går nok fint i 10-20 år til avhengig av hvor mye skruen er strekt :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 vet ikke hvor mye den har gått men var å hørte på den i dag. det var en 86mod så 20år gammel. det var helt ok ingen problemer med den, men hvor mye vil dere si en 20 år gammel bukk er vert ligner på denne typen Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 jeg syntes 8000 kr for en 20 år gammel 2500tonn var mye. Hva syns dere ? Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har sett splitter nye bukker til 17 000 Det kan variera hva merke å alder men får en pent brukt mellom 5-10 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 8 høvdinger for en gammel 2,5 tonner er nok da. kan jo spørre om det er bytta bæremuttre på den. 4-5 hadde vært mere riktig pris. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 han lurte på om hvor mye jeg var villig til å gi så da da sa jeg 5000kr og det var for lite han skulle han, så da gikk jeg for da vet han at jeg kjøper den vis han går ned på pris, de andre jekkene som hadde vert der en gang var solgt får så han skulle eventuelt sette innigjen denne og bruke den eller selge den og kjøpe en ny, men betaler ikke 8000 for en brukt gammel bukk, det er jo et verksted den er på så den er vel brukt mye på alle de årene. det var jo også kant nede mellom søylene som er plagsom å kjøre over også, må jo bydde opp gulvet rundt den vis jeg senker bilen også. men men vis jeg hadde fått den billig så hadde det jo vert greit men Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg