Gå til innhold

rs4 emblem

Ranger emnet

Kvikksølv 3000

Anbefalte innlegg

Noen som har sett noe rs4/kamei emblem å få kjøpt noe sted?

Har sett over alt, og eneste jeg fant var til grillen jeg bestilte, men må ha en seperat en også til bak.

takker for svar.

Har sett på NBS at de har en del..lei litt rundt på siden dems..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fahrzeugteile.search.ebay.de/rs4_Schriftzuege_W0QQcatrefZC12QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR10QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQsacatZ73068

Om du har paypal(eventuelt lager konto, er jo gratis) så får du det for under 200kr på døra. Til den svenske bedriften må man vel betale masse gebyr(bank) + frakt?

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.hia.no/~svenno04/biler/biler/audia4/03.JPG

tenkte på et sånn, det sånn grill jeg har bestilt, vil ikke at det skal stå rs4, når jeg ikke har det. Men emblemet er fra Kamei. Står bare det på det.

Finner det ikke noe som helst sted

97' Audi A4 1.8T

x 89' Peugot 505 GTI

x 94' Ford Mondeo 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn halvveis offtopic, men omhandler emblem.

Har kjøpt kamei grill( :D tihi), men vil fortsatt ha ringene i grillen. Men har en mistanke om at originalemblemet ikke vil passe på kamei grillen, synes også det virker litt stort? Må jeg kjøpe et bagasjeemblem, og hvor stort? Tenkte på noe slikt:

07239_2.jpg

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Sånn halvveis offtopic, men omhandler emblem.

Har kjøpt kamei grill( :D tihi), men vil fortsatt ha ringene i grillen. Men har en mistanke om at originalemblemet ikke vil passe på kamei grillen, synes også det virker litt stort? Må jeg kjøpe et bagasjeemblem, og hvor stort? Tenkte på noe slikt:

Jeg ville syns et bagasjeemblem vil bli for lite igjen.. men alt er jo smak og behag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider