cruzer Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Siden Honda CRX(eller honda sjenerelt :P) er en veldig kjedelig bil, tenkte jeg at jeg skulle piffe den opp med litt porche. Begynte i dag så har ikke fått farga delene ennå, men det begyner å lingne no:) Mod: Orig.: R&C pleas... :) Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bør ha samme farge på 'stylinga'? Btw, har 'modda' samme bil, for 2 år siden elns.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 posje og honda passer ikke sammen for min del... sorry. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Heh, ser bra ut dette så langt. Men ikke min smak, som sagt, smaken er som baken. Less is more er det noe som heter, felg og senk er det alt den bilen trenger imo. Men, velger du å gjøre noe selv, så gjør du det. Stå på, og gleder meg til å se slutt resultat. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har fått farga bilen, men syns ikke spoiler'n ser ''ekte'' ut:shake Har tenkt til å skifte bakgrund hvis jeg finner noen. Skal også senke, sote ruter og gjøre dekka lit ''klarere''. Update: Legger ved Porcha også: Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nå begynner det faktisk å se bedre ut;) Litt senk nå, og litt finpussing på de brusha områdene så;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 sett på luft inntaket på døra på porsha og.. prøv å fiks vingen mørkere.. og mindre contrast kanskje. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Helt enig med morten her! Få på de luftinntakene på siden av bilen! Hadde sett mye bedre ut med en gang Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 vell litt negativ kritikk på denne fra meg.. modden er helt grei.. kan bli jævli bra. men syns ikke deler fra porsch skal blandes inn med honda. å kan egentli ikke si att jeg likte den fronten på en CRX ble liksom litt lang. ta med stoler så kan jo folk ete mat på den fronten:P men ta deg tid til å fikse på ting og tang så blir det bredre.. er nok ikke noe bedre selv. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 syns den blei tøff jeg Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 senk og luftinntak på siden så blir detta morro det :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg