Gå til innhold

Nytt forum "rom"?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg må bare drøfte en liten idè jeg har, alle vet at det er mye dritt slenging og userriøse folk her på forumet. Dette problemet mener jeg kunne vært løst ved at det ble opprettet et eget "rom" for de aller meste serriøse brukerene (mener selfølgelig ikke at jeg burde få tilgang til dette med det første)

Mange kommer sikkert til å lure på hvordan de som skal ha tilgang dit, kommer inn. Mitt forslag på hvordan det kan løses må være at admin eller en som bestemmer her gir brukere adgang til dette "rommet".

Forslag og komentarer mottas svært gjerne.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre i dette rommet da?

Kanskje et slags hvilested mellom diskusjonene med de useriøse, kanskje et helt hvitt skjermbilde som tømmer hodene våre for tanker slik at vi blir mer opplagte for neste diskusjon når vi går ut av rommet:D

Nei, nå tuller jeg fælt her:D

Er da mye bedre å bli flinkere til å rapportere useriøse brukere eller?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet mener jeg kunne vært løst ved at det ble opprettet et eget "rom" for de aller meste serriøse brukerene (mener selfølgelig ikke at jeg burde få tilgang til dette med det første)

Jammen, vi har det.Du har bare ikke blitt invitert hit enda!

Muahahahahaha............

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey :D

You're NORMAL.

Nå fikk vi jo ikke et par eksempler på hvorfor dette tiltaket burde komme heller da.

Fy faen for noen useriøse svar jeg fikk nå. Men men noen er og kommer alltid til å være mindre begavet.

Hva? Kom igjen? Trodde du skulle være seriøs jeg, ikke fornærme andre. Vil du ha seriøse svar, så skriv seriøse innlegg :D

Dvs, ikke übermenchen osv ;)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår