Gå til innhold

Hjelp til valg av bil, maks 70.000,-

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Skal finne bil til en kompis, og som topicen sier så skal den ikke være dyrere en 70.000,-

Andre kriterier er at bilen er så ny som mulig, og ikke noe korea rustebil..

Har søkt selv selvfølgelig, og finnet mye rart men ønsker tips for og finne den riktige:)

Sleng ut biltyper, annonselinker osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne bil til en kompis, og som topicen sier så skal den ikke være dyrere en 70.000,-

Andre kriterier er at bilen er så ny som mulig, og ikke noe korea rustebil..

Har søkt selv selvfølgelig, og finnet mye rart men ønsker tips for og finne den riktige:)

Sleng ut biltyper, annonselinker osv.... :)

kjøp en passat 35i 94-96 mod tdi..

da har du en bilen rusler og går lenge.. og billig i drift.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en slik tråd der man like gjerne kan spørre om hva man skal ha til middag, får sikkert like mange svar da...

Kom med litt flere kriterier så blir det litt lettere, eller så går det an og søke på autodb.no eller finn.no. Står visstnok et par-tre biler der i den prisklassen tilsalgs...

Beklager, men jeg er i det litt sarkastiske hjørnet idag... :shake

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpedyse jeg skal ikke komme her og påstå jeg har veldig peilig på bil, men jeg har hatt en passat 94mod selv! ÆÆRRRGG for en bil! alltid noe som går i stykker, knapper faller av, plastikk sprekker. passat er jo kjent for dette.

Aldri mere VW, i alle fall aldri mere passat, har en 9 år eldre bmw nå, kvaliteten selv på den som er så mye eldre går ikke ann og sammnlikne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpedyse jeg skal ikke komme her og påstå jeg har veldig peilig på bil, men jeg har hatt en passat 94mod selv! ÆÆRRRGG for en bil! alltid noe som går i stykker, knapper faller av, plastikk sprekker. passat er jo kjent for dette.

Aldri mere VW, i alle fall aldri mere passat, har en 9 år eldre bmw nå, kvaliteten selv på den som er så mye eldre går ikke ann og sammnlikne.

litt off topic her..

men. selvfølgelig så er det noen biler som dårligere enn andre, kommer jo ann på vedlikeholde. hvis du kjøper en ny bil og ikke gidder og følge opp servicer osv.. så stopper bilen tilslutt.

men hvertfall min erfaring med passat 35i er hvertfall plettfri. min hadde godt 380000 km tusen når jeg solgte den. og den er fremdeles i drift. og har gått 450000 km nå men når man har en en 10-12 år gammel bil så man regne med at det noe slitedeler som må skiftes.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 2 forslag det, og resten offtopic:)

Men det er ikke mangen kriterier men kan nå sette noen da.

-Maks 70.000,-

-Maks 175.000 km

-IKKE BMW

-Nyere årgang

-Ikke noe som ruster mye vanligvis, med andre ord helst europeisk.

Jeg spørr bare etter forlsag, har sett gjennom alt på nett i den prisklassen men er så mye dritt.. Trenger motivisjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider