tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 korleis får du 250 folk til å overføre penga til kontoen din pr. måned? :Dalltid like morsomt å bli svindla :shake det får jeg til ved å eie og drive trondheims største kranbilfirma :) Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har bestillt klistremerker hos han jeg også, betalte på forskudd, merkene er ferdig, men han venter på at en større ordre skal bli ferdig, så han får sendt allt samtidig hos Posten. stoler på han jeg, trivelig kar virker det som. -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 akkurat det brukte han faktisk på unskyldning når han skulle utsatte sendinga første gangen! akkurat som om han kan sende det SAMMEN med noen andre sin folie! virker som om det er standar svaret hanns det der da! skal se om jeg har den mailen enda! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 nå blei jeg faktisk enda mere sikker på at han har svindla meg! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ut drag fra postene vi veksla fram til den mailen (her var alt ok enda): Fra: Thomas <thomas@undergrounds.no> Sendt: 16. september 2006 15:23:27 Til: Emil Johasnen <emilvj@hotmail.com> Emne: Re: folie | | | Innboks heia nei den blir sendt til mandag. jeg sender den sammen med en del andre ting som ikke ble ferdig denne uka. sender alt samlet for jeg har ikke mulighet til og løpe på posten vær dag:) ----- Original Message ----- From: Emil Johasnen To: thomas@undergrounds.no Sent: Saturday, September 16, 2006 9:20 AM Subject: Re: folie fikk du sendt folien min? Mvh Emil Volan Johasen Lundhøgda 39 7089 Heimdal Trondheim -------------------------------------------------------------------------------- From: Thomas <thomas@undergrounds.no> To: Emil Johasnen <emilvj@hotmail.com> Subject: Re: folie Date: Sun, 10 Sep 2006 23:59:11 +0200 >det kan jeg godt:) > >super, fint med litt reklame:) > >ha en fin dag videre > > > >----- Original Message ----- From: "Emil Johasnen" ><emilvj@hotmail.com> >To: <thomas@undergrounds.no> >Sent: Sunday, September 10, 2006 11:55 PM >Subject: Re: folie > > >>da har jeg overført penger :) du tar med norske flaggene ikke sant! >>send meg en mail når du har sendt de da om du gidder >>takk for handelen! >>skal skrive flott om deg og legge ut bilde når det kommer :) >> >>Mvh Emil Volan Johasen >> Lundhøgda 39 >> 7089 Heimdal >> Trondheim >> >> >> >> >> >>>From: Thomas <thomas@undergrounds.no> >>>To: Emil Johasnen <emilvj@hotmail.com> >>>Subject: Re: folie >>>Date: Sun, 10 Sep 2006 23:49:42 +0200 >>> >>>jepp:) >>> >>>konto nr er 3060,22,54719 >>> >>>blir sendt i slutten av uka >>> >>> >>>takk for hyggelig handel! >>> ----- Original Message ----- >>> From: Emil Johasnen >>> To: thomas@undergrounds.no >>> Sent: Sunday, September 10, 2006 11:41 PM >>> Subject: Re: folie >>> >>> >>> ok hvor fort har jeg de i posten da? >>> >>> på drivern skal det stå: E. V. Johansen >>> >>> og co drivern: E. F. Johansen >>> >>> og x2 da ikke sant :) gi meg kontonummeret ditt da så sender du >>>til adressa under hær :) >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> Mvh Emil Volan Johasen >>> Lundhøgda 39 >>> 7089 Heimdal >>> Trondheim >>> >>> >>> >>> >>>---------------------------------------------------------------------------- >>> From: Thomas <thomas@undergrounds.no> >>> To: Emil Johansen <emilvj@hotmail.com> >>> Subject: Re: folie >>> Date: Sun, 10 Sep 2006 23:37:41 +0200 >>> >>> >>> 300,- inkl moms >>> >>> :) >>> ----- Original Message ----- >>> From: Emil Johansen >>> To: thomas@undergrounds.no >>> Sent: Sunday, September 10, 2006 11:11 PM >>> Subject: folie >>> >>> >>> pris på en slik >>>http://i107.photobucket.com/albums/m302/aardal1/19052006.jpg >>> >>> for begge sider av bilen? >>> >> >> > | | | | | Innboks MSN - Ditt hjem på internett MSN Startside | Hotmail | Søk | Shopping | Windows Live Spaces | Windows Live Messenger Tilbakemelding | Hjelp © 2006 Microsoft Vilkår for bruk Personvernerklæring MICROSOFTS RETNINGSLINJER FOR Å BEGRENSE SØPPELPOST Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 tjekk, øy, samma som jeg har bestillt jo;) Ga 250,- jeg, men bare mitt navn. Håper han ikke prøver å svindle meg, for jeg kommer faen meg på døra hans med balltre! Men er 2 sider av en sak, og jeg har ingenting stygt å si om han enda;) -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 nei han var jo trivelig til meg å fram til siste e post i fra han :( håper vi får varene men når jeg fikk høre han sa det samme til deg nå så sjønner jeg nesten hvor dette går! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 co drivern min er foresten dattra :) hehe Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Og her er det fortsatt ikke lagt inn strøm ser jeg..... :yodude: 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Og her er det fortsatt ikke lagt inn strøm ser jeg..... :yodude: hææææææææææ? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hææææææææææ? Evnt har pæra gått, for her ver det helt mørkt 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 er det så vanskelig å få anmeldt folk da? Du har jo både kvittering på at du har betalt, poster på internett som det går å spore IP-adresser til, og posten har i systemene sine at de ikke har mottatt noen pakke, og gitt ut noen.. Ettersom det er så mange som har dette "problemet".. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 det får jeg til ved å eie og drive trondheims største kranbilfirma :) sønnen til eieren og han som driver det da? hvem er det? :O signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har en dialog om et kjøp med ham jeg også.. men siste mail jeg skrev var med link til denne posten.. så vi får se hva han svarer I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 sønnen til eieren og han som driver det da? hvem er det? :O hæ johannes? ka du mene? Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg